Posted July 10, 2017 Har taget denne test fra Clearblue (plus&minus) Synes hurtigt der dukkede en meget svag streg frem, men kan ikke tyde om det er en "skyggestreg" eller om den er god nok? Tester selvfølgelig igen om et par dage, for og følge op på det. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 10, 2017 Måske en svag streg God idé, at teste igen om et par dage. Hvor langt vil du være henne? Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 11, 2017 Jeg tror at jeg kan ane 2 streger... Spændende hvad den siger de nærmeste dage:-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2017 Jeg synes der er en streg.. Og synes den ligner den jeg tog tidligt med Fenja, så jeg tror der er noget i gære Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2017 Har efterfølgende taget to tests fra Clear Sign (strips), og de viser umiddelbart ingenting, så der er nok ikke noget og komme efter i denne omgang :/ Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2017 Øv det er da træls. Hvornår er du da gået over tid? Share this post Link to post Share on other sites