Krille

Lige om lidt....

8 indlæg i dette emne

Hvor er det vildt .... lige om lidt kommer der en masse skønne julibørn til verden :-) 

god fødsel til jer alle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 6/30/2017 at 7:58 PM, Krille said:

Hvor er det vildt .... lige om lidt kommer der en masse skønne julibørn til verden :-) 

god fødsel til jer alle :)

Ja nu er det godt nok snart :D og jeg er endda en af de sidste, med termin den 27. Juli! 

Held og lykke med fødslen til jer alle !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Puttefutte said:

Ja nu er det godt nok snart :D og jeg er endda en af de sidste, med termin den 27. Juli! 

Held og lykke med fødslen til jer alle !

Altså jeg vil gerne rykke frem og føde nu og jeg har endnu "kun" 12 dage til termin :D

men min søde svigerinde, der er jordemor, siger, jeg nok skal være lidt mere tålmodig....:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Krille said:

Altså jeg vil gerne rykke frem og føde nu og jeg har endnu "kun" 12 dage til termin :D

men min søde svigerinde, der er jordemor, siger, jeg nok skal være lidt mere tålmodig....:D

Ja jeg ved også at jeg godt kan satse på at gå over tid før der sker noget :P

Men håber han kommer snart! Hellere før end senere! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser måske ud til jeg snyder foran i køen :) 

vandet gik i går aftes, var til tjek, ingen veer eller andet, blev sendt hjem med besked om at møde 7.30 i morges, har fået sovet lidt og er nu blevet indlagt. Stadig ingen veer eller andet end vandafgang... har fået lagt en stikpille i snor og den ligger i 24 timer med mindre der kommer veer.... så vi venter og venter :) hvis der ikke er sket noget om 24 timer, lægges der ny plan.... 

var helt sikker på, der ville gå lang tid inden der skete noget. Gustav blev født 9 dage over tid, jeg har 11 dage til termin nu og ingen tegn på at noget skulle ske... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 hours ago, Krille said:

Ser måske ud til jeg snyder foran i køen :) 

vandet gik i går aftes, var til tjek, ingen veer eller andet, blev sendt hjem med besked om at møde 7.30 i morges, har fået sovet lidt og er nu blevet indlagt. Stadig ingen veer eller andet end vandafgang... har fået lagt en stikpille i snor og den ligger i 24 timer med mindre der kommer veer.... så vi venter og venter :) hvis der ikke er sket noget om 24 timer, lægges der ny plan.... 

var helt sikker på, der ville gå lang tid inden der skete noget. Gustav blev født 9 dage over tid, jeg har 11 dage til termin nu og ingen tegn på at noget skulle ske... 

Uuuh spændende!! Glæder mig til at høre mere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores Ingrid kom til verden i dag kl. 11.51 ved kejsersnit. Hun er 3380 g og 51 cm og helt igennem perfekt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21 hours ago, Krille said:

Vores Ingrid kom til verden i dag kl. 11.51 ved kejsersnit. Hun er 3380 g og 51 cm og helt igennem perfekt :kuller

Stort tillykke! :D

Glæder mig til at høre lidt mere om forløbet når I lige er landet efter de første par dage/uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER