henri87

TV for 2 årig

3 indlæg i dette emne

Prøver at slå emnet op herinde i håb om at få nogle tilbagemeldinger :)

 

Vores søn på 2 år (født 4/6 2015) er vild med TV, MEN problemet er at hver gang vi har sat en video på Youtube (som han selv har valgt) går det max 30 sekunder, så siger han 'nej ikke den'. Og sådan kan man fortsætte med uendeligt mange videoer. Og vi gider simpelthen ikke sidde og være hans personlige fjernbetjening. I en periode kunne vi sætte bamse og kylling på og så kunne han godt sidde i ca 1/2 time selv. Men det er også overstået nu.

 

Vi har fået at vide at han er utroligt godt med sprogligt. Jeg ved ikke om videoerne er for simple for ham så han ikke får nok stimulering af dem. Men prøver vi at sætte nogle andre videoer på end dem han selv vælger, så er der vilde protester. 

 

Hvad sætter I på for jeres børn? Og hvor lang tid kan jeres typisk sidde selv?

 

PS: vi prøver jo at begrænse TV, men nogle gange er det bare en nødvendighed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Markus som bliver 2 til september ser gerne lille røde traktor, drømmehaven eller traktor Tom mest de 2 traktor ting der fanger ham her..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter er glad for Teletubbies, ramasjang og "Ordlege" på netflix.

 

Men mht at være hans personlige fjernbetjening, så ville jeg nok bare lade være og så lade ham protestere :lol

 

Hvis det er så kedeligt, det der er på tilbud på skærmen, så ville jeg se det som en glimrende anledning til at barnet selv fandt på noget andet at lave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER