nougatmus

tid hos lægen imorgen

2 indlæg i dette emne

hej skønne mennesker! dette er mit første opslag, så hav det med når i svare, hvis jeg spørger dumt :)

jeg har i en uges tid nu følt en del ting jeg ikke plejer. 

jeg har haft en del kvalme, som i en enkel gang resulterede i at jeg endte med at kaste op. desuden har jeg haft et meget svingende humør fra glad, til irriteret (næsten rasende faktisk).

jeg er oppustet og har meget luft i maven, hvilket jeg ikke er vant til at have. 

jeg har udover de andre ting også følt en hyppigere tissetrang, søvnløshed, og øget lugtesans og ændrede smagsløg i den forstand at der er ting jeg plejer godt at ville kunne lide, som lige pludselig enten/både smager og/eller lugter forfærdeligt. 

 

jeg har taget 2 graviditets test, begge kom tilbage negative.

jeg søgte desuden online om hvor langt jeg ville være henne hvis jeg var gravid, og den sagde (ud efter alle de oplysninger jeg gav den) at jeg ville være 3 uger og 3 dage henne. 

er dette ikke for tidligt til at man ville kunne se det på en test?
jeg er så forvirret, for testene var negative, men min krop er anderledes end den plejer. :blink

 

mange hilsner, 

Line :D

 

:stork:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej :)

 

Nogen kan teste positiv tidligt, men det mest almindelige, er når man er gået over tid. Altså dagen efter mens skulle komme.

Så hvis jeg var dig, vil jeg prøve og lade være med, at tænke for meget over hvordan din krop er disse dage. Også tage en test igen, hvis mens udebliver

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER