FruSekshøj

Ked og utilpas

5 indlæg i dette emne

Hej alle

 

Håber I kan hjælpe med lidt råd. 

 

Min datter på 11mdr. har de sidste 3 dage været småsløj med meget snot og lidt hoste - vi kører indkøring i vuggestue, så det er ikke så underligt. Hun har efter samråd med pædagogerne været afsted alle dage.

startende fra i går har hun ikke været sit normale glade og vilde jeg. Hun græder meget, spiser mindre end normale og i dag vil hun sove hele tiden :(. Vi er på 3. lur pt. mod 1 lur normalt. Hun har selvfølgelig sovet dårligt de sidste par dage, så hun har nok brug for at indhente noget søvn, men vi er alligevel begyndt at blive lidt bekymrede. 

Hun drikker fint, og har ikke feber (38), men ville i ringe til vagtlægen eller bare tænke det er normalt at være lidt ekstra træt oven på en uge med snot og indkøring? Hun er blevet mindre snottet end tidligere på ugen, men hoster mere. 

Håber I har nogle råd og erfaringer I har lyst til at dele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis hun har 38, så har hun feber. Hvis hun ikke er bedre i morgen eller få mere feber ville jeg ringe til egen læge i morgen. :kram2God bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :). Så er det måske høj feber jeg tænker på, som først er fra 38,5? Hun sov yderligere et par timer og er heldigvis blevet mere frisk, omend hun stadig har feber. Krydser fingre for at hun er frisk i morgen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis hun har haft 38-ish i 3 dage, så ville jeg ringe til lægen idag, men jeg tænker umiddelbart bare, hun har fanget sig en virus. :) Vagtlægen ville jeg kun bruge, hvis hun var ukontaktbar og/eller slet ikke ville drikke noget. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :). Hun er frisk i dag og er i vuggestue. 

Vi havde desværre en kedelig oplevelse med dehydrering sidste sommer, så vi er nok lidt ekstra pylrede når hun bliver syg i varmen. Men alt virker til at være fint nu, hun har nok bare haft brug for at sove det væk ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER