Posted July 6, 2017 Uh har lige været til første scanning for at få fastsat terminesdatoen. Det lille væsen vokser fint, og vi fik lov at se hjerteblink, Rigtig stort når det er første gang. Dog var jeg en uge mindre henne end regnet med, så er kun 6 uger henne nu. Men stadig rigtig skønt Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 6, 2017 18 minutes ago, MissMay said: Uh har lige været til første scanning for at få fastsat terminesdatoen. Det lille væsen vokser fint, og vi fik lov at se hjerteblink, Rigtig stort når det er første gang. Dog var jeg en uge mindre henne end regnet med, så er kun 6 uger henne nu. Men stadig rigtig skønt Hvor skønt med den første scanning og så med hjerteblink Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 6, 2017 Nogen der er blevet indkaldt til nf? Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 6, 2017 44 minutes ago, FruLJ said: Nogen der er blevet indkaldt til nf? Ikke endnu, har lige været til 1. undersøgelse ved lægen i dag. Så venter spændt på indkaldelse. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 6, 2017 15 minutes ago, Cerise said: Ikke endnu, har lige været til 1. undersøgelse ved lægen i dag. Så venter spændt på indkaldelse. Hvor langt er du henne? Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 6, 2017 1 hour ago, FruLJ said: Hvor langt er du henne? 9 uger i dag. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 6, 2017 2 minutes ago, Cerise said: 9 uger i dag. Ja så kan nf jo snart komme Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 6, 2017 Jeg bor i hovedstaden så der skal vi selv bestille tid, så jeg har en tid d. 27/7 hvor jeg er præcis 12 uger. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 6, 2017 21 minutes ago, FruLJ said: Ja så kan nf jo snart komme Jeps Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 16, 2017 Så har jeg fået tid til nakkefoldsscanning - 1/8 hvor jeg er 12+5. Flere der har fået/bestilt tid? Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 16, 2017 Jeg har fået tid til nakkefoldskanning og samtale med en speciallæge den 26. Juli, hvor jeg er 12+2. Det er første gang jeg skal skannes i denne graviditet, så det begynder at blive lidt spændende. Min datter er ivf-barn, så der blev jeg skannet på fertilitetsklinikken omkring uge 7. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 23, 2017 Åh jeg er nervøs og spændt på nf!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 24, 2017 On 7/23/2017 at 6:50 PM, FruLJ said: Åh jeg er nervøs og spændt på nf!! Samme her, hvornår har du tid? Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 24, 2017 13 minutes ago, Julle86 said: Samme her, hvornår har du tid? I denne uge, så det kommer tæt på..årh jeg bliver mere og mere nervøs. Hvornår skulle du afsted? Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 25, 2017 På torsdag... Jeg kan godt forstå at du bliver nervøs, samme her. Nu er man jo nået så langt. Jeg er sikker på der ligger en fin lille bebs i begge vores maver Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 25, 2017 24 minutes ago, Julle86 said: På torsdag... Jeg kan godt forstå at du bliver nervøs, samme her. Nu er man jo nået så langt. Jeg er sikker på der ligger en fin lille bebs i begge vores maver Hvor langt er du der? Ja selvfølgelig gør der det, men endelig vished vil man gerne have nu Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 25, 2017 1 hour ago, FruLJ said: Hvor langt er du der? Ja selvfølgelig gør der det, men endelig vished vil man gerne have nu 12+2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 27, 2017 1 stk veloverstået nf scanning og vi fik set en fin lille hoppende spunk på 6 cm. Terminsdato rykket til 3/2-18. Vi fik dog ikke endegyldigt svar på risikovurdering da min læge åbenbart ikke havde fået sendt korrekt blodprøve afsted (typisk). Så det får vi først svar om om en uge men lægen sagde at nakkefolden så fin ud. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 27, 2017 Her har jeg også overstået nf skanning - det var fantastisk at se den lille. Nu synes jeg at jeg kan begynde at glæde mig. Nu mangler vi bare at fortælle det til familien og arbejdspladserne - jeg er stadig på barsel med min datter, så det bliver nok ikke det nemmeste Min termin blev i øvrigt rykket til 1. februar 2018. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 27, 2017 7 hours ago, Julle86 said: 1 stk veloverstået nf scanning og vi fik set en fin lille hoppende spunk på 6 cm. Terminsdato rykket til 3/2-18. Vi fik dog ikke endegyldigt svar på risikovurdering da min læge åbenbart ikke havde fået sendt korrekt blodprøve afsted (typisk). Så det får vi først svar om om en uge men lægen sagde at nakkefolden så fin ud. Tilykke med veloverstået nf, øv at blodprøven ikke var kommet fra lægen.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 27, 2017 7 hours ago, Lenny said: Her har jeg også overstået nf skanning - det var fantastisk at se den lille. Nu synes jeg at jeg kan begynde at glæde mig. Nu mangler vi bare at fortælle det til familien og arbejdspladserne - jeg er stadig på barsel med min datter, så det bliver nok ikke det nemmeste Min termin blev i øvrigt rykket til 1. februar 2018. Tillykke med nf! Årh det bliver skønt at dele Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2017 On 27/7/2017 at 0:34 PM, Julle86 said: 1 stk veloverstået nf scanning og vi fik set en fin lille hoppende spunk på 6 cm. Terminsdato rykket til 3/2-18. Vi fik dog ikke endegyldigt svar på risikovurdering da min læge åbenbart ikke havde fået sendt korrekt blodprøve afsted (typisk). Så det får vi først svar om om en uge men lægen sagde at nakkefolden så fin ud. Tillykke med veloverstået nf scanning Har I fået svar på blodprøven? Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2017 On 27/7/2017 at 0:52 PM, Lenny said: Her har jeg også overstået nf skanning - det var fantastisk at se den lille. Nu synes jeg at jeg kan begynde at glæde mig. Nu mangler vi bare at fortælle det til familien og arbejdspladserne - jeg er stadig på barsel med min datter, så det bliver nok ikke det nemmeste Min termin blev i øvrigt rykket til 1. februar 2018. Tillykke Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2017 Så har jeg været til nf. Var sååå nervøs, da jeg ikke er helt ung længere (35). Men det så fint ud, lav risiko for Downs, god hjertelyd, osv. Dejligt endelig at kunne dele med familien og vise scanningsbillede Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2017 5 hours ago, Cerise said: Tillykke med veloverstået nf scanning Har I fået svar på blodprøven? Ja fik brev igår om at risikoen var mindre end 1:10.000, så det var dejligt Tillykke med din NF Share this post Link to post Share on other sites