Pippi

Naturligt gravid uden ÆL test

9 indlæg i dette emne

Hej.

Jeg gad godt prøve at blive gravid denne gang uden ÆL-test, samleje på rette tidspunkt og masser af bristede drømme, når graviditetstesten er negativ. De to andre gange har nemlig været sådan og jeg drømmer bare om, at menstruationen en dag udebliver og så tager jeg en test, der er positiv.

Hvor mange af jer har haft held med at blive gravide sådan? Og hvor hurtigt gik det?

Jeg vil selvfølgelig stadig holde øje med min frugtbare periode, men ikke noget med kosttilskud, akupunktur osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er så meget med dig her. Med min ex var det på æl teste. Nok fordi jeg var utålmodig. 

Vi er på anden måde cyklus nu og de er korte. Så om en uge kommer mens nok. Jeg mærker ihvertfald ikke rigtig noget. 

Det er lige før jeg cykler ud og køber æl teste fordi jeg er vant til at det går stærkt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores 3 er lavet uden æl teste. Den første tog godt et år, blev gravid med nummer 2 5 måneder efter nummer 1 var kommet (det var heller ikke planen), havde en SA, som igen tog et års tid også holdte vi en pause på et par måneder også kom sidste skud på stammen efter pausen. Så for os, har det taget lidt tid, men for andre sker det jo med det samme.

Inden jeg blev gravid med den første, prøvede jeg æl teste også faktisk ikke rigtig om det, blev bare mere skuffet da mens kom. Så synes mere om uvisheden omkring, om man har lavet baby eller ej:) Selvom jeg hadede uvisheden, hvis det giver mening :whistling;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

32 minutes ago, Sanne28 said:

Vores 3 er lavet uden æl teste. Den første tog godt et år, blev gravid med nummer 2 5 måneder efter nummer 1 var kommet (det var heller ikke planen), havde en SA, som igen tog et års tid også holdte vi en pause på et par måneder også kom sidste skud på stammen efter pausen. Så for os, har det taget lidt tid, men for andre sker det jo med det samme.

Inden jeg blev gravid med den første, prøvede jeg æl teste også faktisk ikke rigtig om det, blev bare mere skuffet da mens kom. Så synes mere om uvisheden omkring, om man har lavet baby eller ej:) Selvom jeg hadede uvisheden, hvis det giver mening :whistling;)

Ja man vil bare vide det ligeså snart æl er overstået. Jeg bruger beregneren og holder øje med kroppens tegn på æl. Men vi er igang i hele den frugtbare periode. I lørdags havde jeg svag kvalme hele dagen. Tænkte yes.. Men har ikke mærket noget siden :prik. Ventetid er crap :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter er lavet uden æl teste eller andet. Jeg har heller ikke haft styr på cyklus - det har jeg aldrig rigtig tænkt over, og var lige stoppet på p-piller, så den var vist lidt uregelmæssig. Jeg mærker ikke æl tegn, så havde ikke noget at gå efter. Det tog 3 måneder fra p-pille stop. Vi prøvede ikke aktivt, men tog det med, hvis jeg skulle blive gravid :)

Vi kommer nok til at gøre det på samme måde næste gang, hvis vi bestemmer os for en mere, det var rimelig afslappet på trods af at jeg troede jeg var gravid hver måned, men det var pga. den uregelmæssige cyklus :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også lidt obs på hvordan min krop var, for synes æl test virkede for besværligt og dyrt i længden :cool:

Men man bliver til tider lidt for meget opmærksom på din krop. Det er jo både godt og skidt:prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, man kan hurtigt tolke på mange symptomer og jeg afviser heller ikke, at jeg ikke ender med ÆL-test, men som udgangspunkt gad jeg godt prøve uden. Det er intimt, men jeg spørger alligevel: Havde I samleje hver eneste dag i den gode periode eller hver anden dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J er lavet uden æl test... Jeg holdt lidt øje med udflåd for at holde tyr på æl! Jeg blev gravid i 4 cyklus efter p-pille stop. 

Pga præstationsangst hos min bedre halvdel forsøgte jeg ikke at gøre forskel på mængden af sex :lolhit men altså han holdt så alligevel selv øje med tiden, så han gjorde også sit til at øge chancerne :hump men tror egentlig ikke det blev til mere end hver anden dag...

I øvrigt har jeg ikke andre symptomer på æl end udflåd... og jeg mærkede ikke andre symptomer end udebleven menstruation før 5+0-5+3 hvor jeg havde let madlede og som jo så også først var der (5+3) jeg kun præstere en overbevisende graviditetstest...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev gravid ca 3 måneder efter p-pille stop. Vi regnede ikk med at jeg ville blive gravid, og jeg ville bare rense kroppen ud inden vi skulle i behandling da jeg har pcos og ingen cyklus overhovedet. 

Lige pludselig fik jeg bare en øget sexlyst og Wupti et par uger efter havde jeg en positiv test. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER