Winky

Danland i Bork Havn

7 indlæg i dette emne

Vi har 2 gange været i Danland, og nu overvejer vi Danland i Bork Havn til denne sommerferie :cool:

 

Er det nogen, der har erfaringer med deres Swimming Pools til små børn. Børnene er knap 5 år og 1 år og 8 måneder, når vi skal afsted.

 

I Hirtshals, hvor vi var for 3 år siden, havde de et alm. bassin, et børnebassin og et bassin, der var en mellemting, så der kunne vores datter på dengang knap 2 år sagtens være og gå i, samtidig med at vi voksne også godt kunne svømme lidt. Det var fantastisk! Det kunne godt se lidt ud som om en del af bassinet i Bork Havn også er sådan en slags mellemting - ud fra billederne på Danlands hjemmeside? 

 

Andre gode og dårlige ting ved Danland Bork Havn, må I også gerne komme med :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har været der for 4 år siden. Der er et bassin i vandlandet, som bliver dybere og dybere jo længere man går ud. Det var lige koldt nok vandet og man kunne ikke låse sine ting inde i omklædningen. Det skulle bare ligge på bænken. Vi kørte i seawest badeland og det var meget bedre...

 

Lejlighederne er i 2 plan med en meget stejl trappe. Vi kunne ikke bruge første salen og da vi ikke kunne have en gæsteseng i soveværelset i stueplan måtte vi i seng med sønnike, for han stod i stuen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 hours ago, MamatilJ&M said:

Vi har været der for 4 år siden. Der er et bassin i vandlandet, som bliver dybere og dybere jo længere man går ud. Det var lige koldt nok vandet og man kunne ikke låse sine ting inde i omklædningen. Det skulle bare ligge på bænken. Vi kørte i seawest badeland og det var meget bedre...

 

Lejlighederne er i 2 plan med en meget stejl trappe. Vi kunne ikke bruge første salen og da vi ikke kunne have en gæsteseng i soveværelset i stueplan måtte vi i seng med sønnike, for han stod i stuen...

 

Hmm, det med vandtemperaturen, syntes jeg også var et problem i Faaborg, dog ikke i Hirtshals.

Seawest ligger bare ikke ud til stranden, hvilket jeg gerne vil, så vi bare kan gå en tur på stranden, uden at skal starte bilen. Det virker også så stort, og jeg vil hellere være et mindre sted ^_^

 

Hvorfor kunne I ikke bruge førstesalen? Kunne der ellers godt være en gæsteseng på førstesalen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 13/6/2017 at 9:47 AM, Winky said:

 

Hmm, det med vandtemperaturen, syntes jeg også var et problem i Faaborg, dog ikke i Hirtshals.

Seawest ligger bare ikke ud til stranden, hvilket jeg gerne vil, så vi bare kan gå en tur på stranden, uden at skal starte bilen. Det virker også så stort, og jeg vil hellere være et mindre sted ^_^

 

Hvorfor kunne I ikke bruge førstesalen? Kunne der ellers godt være en gæsteseng på førstesalen?

Fordi trappen var stejl. Og der var ikke mulighed for at sætte noget for. Mener vi havde en stol foran trappen... Og jeg turde ikke have et barn på armen op af den trappe... Men jeg har også et anstrengt forhold til trapper :D Kan ikke huske om der er plads til gæsteseng på førstesalen. Så vidt jeg husker var der 4 enkeltsenge deroppe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :) Det er SÅ ærgerligt med den trappe (som andre også klager over på nettet, kan jeg se - jeg har også fundet et billede af den :blink). Stedet ligger ellers rigtig godt til vores ønsker.

 

Vi har besluttet ikke at tage dertil.  i stedet låner vi svigerforældrenes campingvogn og tager til Henne Strand camping som skulle være rigtig god :7himmel

 

Så krydser jeg bare fingre for at vores to ballademagere og en campingvogn er en god kombination :blink:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa. Jeg har været i Danland i Bork Havn med børn, og det har været rigtig godt! Børnene har også været små, da vi var afsted og deres bassin var fint egnede til små børn. Håber I får en god tur :D Det er et dejligt sted. Dog lidt dyrt at købe ind i dagligvarebutikken tilknyttet.

 

Vh Ulla Jensen / Mor til William og håber på adoption / 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

 

Tak for svaret, selvom det er to år siden, jeg oprettede tråden, så det er ikke så relevant mere for mig :cool: Men måske andre kan få brug for svaret en anden gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER