sofielk

Gravid uge 7+5

3 indlæg i dette emne

Hej alle :-)

Håber I kan hjælpe mig af med mine bekymringer. Jeg er førstegangs gravid i uge 7+5, og har for to uger siden oplevet ligamentsmerter i nogle dage - når man først får sat ord på hvad det er man oplever, giver det en en form for lettelse. Men, de sidste 2-3 dage har jeg haft en blanding/skiftene blødning af lyserød, brunlig og friskblodig udflåd. I dag da jeg var på toilettet kom der så en større mængde friskblodig udflåd med koagler, ligesom menstruation. Jeg får heldigvis en akut tid ved lægen, som laver en gynækologisk undersøgelse, og som hun umiddelbart kunne se var min livmoderhalskræft fint lukket, men hun ville ikke udelukke en SA - så i morgen skal jeg til læge igen for at have tjekket mængden af hCg. 

Så mine spørgsmål lyder egentlig på, har I også oplevet forskellige former for blødning, hvor det ikke har ført til en SA? Og, ved I om det er rigtig at det er meget normalt at bløde i 7.-8. uge, det kan jeg nemlig læse mig til i flere debatter?

Håber I kan svare på en noget panikken og angst førstegangs gravid. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg prøvede at have brunligt udflåd, da jeg var gravid med den første, da jeg var omkring 8 uger henne. Jeg vil sige, at min erfaring siger, at så længe det ikke gør ondt, så må man gerne håbe på det bedste. Men spændende med lægen i morgen, hvad prøven viser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blødte on/off helt frem til uge 10, første gang 5+3. Nogle gange i et par dage. Ikke voldsomt meget, dog noget. Fik målt hcg og igen efter et par dage. Heldigvis var det stigende. Min læge kunne se jeg havde nogle yderligtliggende blodkar og hun mente at det var derfor jeg blødte. 

 

I dag er jeg 31+1 og lillepigen i min mave har det skønt. Så der findes heldigvis gode historier selvom man bløder :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER