SuperKlar

Gravid efter minispiral

10 indlæg i dette emne

Hej skønne Bh'er :lovebk

Så skal vi til det igen :gladpb2 er lige rundt om hjørnet, jeg har nemlig tid til at få fjernet spiralen d 7/6!

Det bliver en tid hvor der kommer til at ske en hel masse, for vi har købt hus og skal overtage 1/7 :loveshower

Ved nr 1 lykkedes det i 4 forsøg, men det var efter p-piller! 

Denne gang er det en spiral, så jeg ved ikke helt hvad jeg kan forvente... derudover er jeg 10 kg tungere, og med PCO har det jo også en væsentlig betydning...

 

Men er der nogen der vil dele lidt spiral-erfaring med mig? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe Elsker altså bare det der automatisk ordbog... der skulle stå BK'er og ikke Bh'er... :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :-)

 

Jeg har desværre ingen erfaringer med spiral eller vellykket graviditet etfer p-piller, men min veninde fik fjernet spiralen og den første mens udeblev, for der var hun allerede gravid. Men det er vel meget individuelt hvordan kroppen reagerer. ligesom med p-piller? :-)

 

Heg håber for jer at din PCO ikke gir problemer og at i snart står med to streger igen...

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

On 5/29/2017 at 9:07 AM, FruAnd15 said:

Hejsa :-)

 

Jeg har desværre ingen erfaringer med spiral eller vellykket graviditet etfer p-piller, men min veninde fik fjernet spiralen og den første mens udeblev, for der var hun allerede gravid. Men det er vel meget individuelt hvordan kroppen reagerer. ligesom med p-piller? :-)

 

Heg håber for jer at din PCO ikke gir problemer og at i snart står med to streger igen...

 

Ja, tænker der er individuelt, var mest for lige at høre om jeg skal forvente at der går et halvt år før cyklus er til at stole på... Men det giver da lidt håb at det også kan gå så hurtigt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg holdt lige en pause efter min spiral blev taget ud (til den "rigtige" mens kom, hvilket vil sige en måned), da der er en øget risiko for graviditet uden for livmoderen hvis man bliver gravid lige efter udtagning. Jeg blev gravid i andet forsøg så det gik hurtigt. Held og lykke:bd;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, Mom2Be said:

Jeg holdt lige en pause efter min spiral blev taget ud (til den "rigtige" mens kom, hvilket vil sige en måned), da der er en øget risiko for graviditet uden for livmoderen hvis man bliver gravid lige efter udtagning. Jeg blev gravid i andet forsøg så det gik hurtigt. Held og lykke:bd;) 

Tak for den info, det har lægen ikke engang fortalt :chin:

Nå, men jeg har haft både en forkert og en rigtig mens efter den blev fjernet, og da vi kun, grundet flytning, har omkring 1 1/2 lodder i puljen omkring æl, så tvivler jeg på at det bliver i denne cyklus også, men så er jeg jo også forberedt på det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 hours ago, SuperKlar said:

Tak for den info, det har lægen ikke engang fortalt :chin:

Nå, men jeg har haft både en forkert og en rigtig mens efter den blev fjernet, og da vi kun, grundet flytning, har omkring 1 1/2 lodder i puljen omkring æl, så tvivler jeg på at det bliver i denne cyklus også, men så er jeg jo også forberedt på det ;)

Jeg synes heller ikke altid lægerne oplyser om alt :( Men jeg kunne læse på Google at der er øget tendens til graviditet uden for livmoderen og ville ikke tage chancen. Tænkte at det jo også er sundt for kroppen lige at "genfinde" sig selv. Irriterende med ikke så mange lodder ;) Men omvendt fokuserer man jo på andet under en flytning så det kan jo være du bliver overrasket ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 16/7/2017 at 11:30 PM, SuperKlar said:

Tak for den info, det har lægen ikke engang fortalt :chin:

Nå, men jeg har haft både en forkert og en rigtig mens efter den blev fjernet, og da vi kun, grundet flytning, har omkring 1 1/2 lodder i puljen omkring æl, så tvivler jeg på at det bliver i denne cyklus også, men så er jeg jo også forberedt på det ;)

Hvordan får man til 1 1/2 lodder i  puljen? :lol

:bd

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Frk.Mini said:

Hvordan får man til 1 1/2 lodder i  puljen? :lol

:bd

 

Hehe, det halve er fordi jeg er usikker på hvornår æl reelt var, og det ene lod er så længe før den dag jeg regner med at det var, at det nok ikke er et reelt lod :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 18/7/2017 at 11:14 PM, SuperKlar said:

Hehe, det halve er fordi jeg er usikker på hvornår æl reelt var, og det ene lod er så længe før den dag jeg regner med at det var, at det nok ikke er et reelt lod :lol

Haha, okay! :P

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER