FruGrøn

Mystiske ÆL teste

3 indlæg i dette emne

Hej alle babyklare piger.

 

Jeg troede jeg var en habil og erfaren ægløsnings—tester men det her scenarie har jeg altså aldrig oplevet før. 

 

I kronologisk rækkefølge på billedet: 

 

Dag 14: Negativ test, men en streg jeg tolkede som at "positiv ÆL test er lige om snart"

 

Dag 15 kl. 13.00: Negativ test, eller det troede jeg i hvert fald på det tidspunkt for stregen er i mine øjne IKKE ligeså kraftig eller kraftigere som kontrolstregen, men MEGET tæt på. Jeg vælger derfor at teste igen om aftenen, hvor jeg forventer at det enten er noget af det samme eller at den er positiv. 

 

Dag 15 kl. 21.00: Det er her jeg synes det bliver mærkeligt. Helt blank teststreg. Jeg synes kontrolstregen så lidt mystisk og skæv ud på denne test, så tog også en af et andet mærke men med samme resultat.. 

 

Dag 16 (idag) kl. 13.00: Helt blank teststreg. 

 

Hvad tænker i? Var nr 2 test alligevel positiv, og i så fald, kan den virkelig nå at blive helt blank på 8 timer igen? Skal jeg blive ved at teste eller er det formålsløst? Jeg plejer at lave positive ÆLteste omkring dag 18—19, men er begyndt at tage Vitex Angus og har også andre symptomer som godt kan passe med eventuel ægløsning i de her dage... 

IMG_20170527_195846.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har din urin været lige koncentreret hver gang? Det, har jeg nemlig lige erfaret, gør en stor forskel. Her er et foto af to test, jeg har taget i dag. Den første på MEGET koncentreret morgenurin, og næste en halv time senere efter at have drukket en masse vand. De er altså begge negative, kan jeg erfare.

 

Har du andre ÆL symptomer? Og hvordan passer det ellers med ÆL? Hvis jeg var dig, ville jeg fortsætte med teste lidt endnu, bare for at være sikker.

IMG_7119.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 minutes ago, Sparklinrock said:

Har din urin været lige koncentreret hver gang? Det, har jeg nemlig lige erfaret, gør en stor forskel. Her er et foto af to test, jeg har taget i dag. Den første på MEGET koncentreret morgenurin, og næste en halv time senere efter at have drukket en masse vand. De er altså begge negative, kan jeg erfare.

 

Har du andre ÆL symptomer? Og hvordan passer det ellers med ÆL? Hvis jeg var dig, ville jeg fortsætte med teste lidt endnu, bare for at være sikker.

IMG_7119.JPG

Der er da faktisk en del forskel kan jeg godt se! Det har jeg aldrig tænkt på at tage højde for. 

 

Det er ikke utænkeligt at jeg har ægløsning idag eller i morgen da jeg har haft lidt murren og udflåd der godt kunne passe med det, men slet ikke på højde med hvad jeg plejer. Så jeg ved det simpelthen ikke. Jeg må teste lidt her de følgende dage, ja.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER