Gingerspice

Barsel på GSK?

2 indlæg i dette emne

Vi er nået til det sted i vores forhold hvor vi rigtig gerne vil have et barn - og vi vil faktisk gerne i gang med det samme. Men hele næste år går jeg på GSK hvor jeg skal supplere nogle fag for at kunne søge ind på universitetet, og jeg kan overhovedet ikke finde ud af om jeg kan få lov til at gå til eksamen hvis jeg går på barsel midt i det hele.

 

Jeg ved godt det kan tage lidt tid før der er gevinst, men vil gerne være på den sikre side hvis vi nu skulle være så heldige at det bare lykkedes med det samme. 

 

Så er der nogen der ved om man kan gå på barsel mens man er i gang med GSK, hvor man så stadig kan gå til eksamen? Vil selvfølgelig spørge min studievejleder, men vil ikke booke en tid hvis jeg på forhånd ved det er helt umuligt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan teoretisk godt fortsætte GSK efter du har født/er på barsel, men praktisk ville jeg i hvertfald ikke kunne overskue det. Du har forskellige muligheder, du kan starte, hvis du bliver hurtigt gravid og skal på barsel midt i forløbet, kan du pause dit forløb. Du kan også vælge at fortsætte og tage til eksamen, det bliver nok meget svært med en lille ny. Men det er ikke sådan at GSK tvinger dig til at tage barsel og pause dit forløb, det bestemmer du selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER