Janni

kvalme og opkast

6 indlæg i dette emne

Hej

Ville høre om der er nogen som os har haft opkast fra uge 8 og frem af..

Hvad har I/du gjort for at holde maden og væske ned i dig..

Jeg har ikke spist rigtigt i 2 uger nu.. Og hver gang jeg spiser eller drikker noget kommer det op igen.. Er ved at gå ud af mit gode skind..

Ved snart ikke hvad jeg skal gøre mere... Men krop tror jeg snart ikke kan klare mere.. Har os tabt mig 2 kg.. Det er nok ikke den rigtige løsning ved at værer gravid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

har indtil videre tabt mig over 10kg i min graviditet.

med hensyn til kvalmen og opkastene så er det eneste der har kunnet hjælpe mig VANDMELON.

små mængder og løbende igennem hele dagen, for vandmelonen får maven til at falde til ro, og så kan jeg spise noget andet...

Jeg kan dog ikke spise så meget kød, det siger min mave helt fra over for.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender godt det der med kvalme og opkast! Har virkelig lidt meget af kvalme, og har mange gange brugt det meste af en arbejdsdag på at kæmpe mod kvalmen. Jeg er i morgen 13 uger henne og jeg er nu begyndt at have lidt mindre kvalme.

For mit vedkommende har det primært været de grønne SUN Lolly is, der har kunnet hjælpe. Derudover har jeg forsøgt at spise nødder og rosiner, og det har jeg nogen dage kunnet holde i mig. Der er jo heldigvis mange proteiner og fedtstoffer i nødder :-)

Men ak, hvad har ham deropppe (Gud) dog tænkt på, da han fandt på, at det netop er kvalme vi gravide skal lide af????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kender det :( havde det rigtig skidt i over 6 uger og tabte mig 8 kg, mit startede allerede i uge 5 og frem til nu. har dog ikke kaste op i længere tid, men kan stadig godt få kvamle osv om aften, så smutter jeg i seng og sover det væk.

jeg fandt ikke rigtig noget som hjalp på mig vedr mad, hadede bare tanken om at skulle spise, og gør jeg stadig lidt, men jeg tvinger maden i mig, små bider af gangen og det har hjulpet mig meget.

men tro mig, som om du ikke føler det, så forsvinder det igen... bare hold ud, vi andre føler med dig og vi er alle kommet over det :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg faktisk begyndt at få det af helvede til med kvalme heldigvis ingen opkast, men fuck det er trælst

Jeg har lige haft et par ugers pause og igen igen det er jo ikk etil at holde ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har os kvalme og kaster lidt op..

jeg har erfaret at meget små måltider som lidt kiks og overkommendelige ting gør at jeg kan holde det i mig.

så jeg har altid en lille snack på mig og har derfor formodet at holde vægten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER