Mathilderavn

Kunne et månedligt abonnement være nemmere ift. indkøb?

6 indlæg i dette emne

Hej med jer!

 

Jeg er selv mor til en fantastisk lille pige. På mit studie er vi i gang med en undersøgelse, om det ville være nemmere, for nybagte forældre, at betale et månedligt abonnement så at få en pakke med babyartikler leveret lige til døren. Hvis i har tid, må I meget gerne hjælpe en mor ved at svare på spørgeskemaet.

 

https://goo.gl/forms/BkhTvu5GRkVC3PZH3

 

Tusinde tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har forsøgt at svare, men er egentlig i tvivl om, hvilke babyartikler, der er tale om. Jeg går ikke ud fra, at det er abonnement på tremmeseng og puslebord og andre store ting, og jeg mindes ikke at sutter og gylpeklude var noget, vi købte så meget af, at et abonnement ville give mening... Er det mon bleer, der tænkes på? Det ville ikke give mening for os. Dem køber vi alligevel bare i Rema, når vi handler og de bliver næppe billigere af at blive leveret :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Barbamama

 

Den første side der kommer frem, beskriver forretningsideen, samt hvad babyartikler indeholder :)
Men tak for svar! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Mathilderavn said:

Hej Barbamama

 

Den første side der kommer frem, beskriver forretningsideen, samt hvad babyartikler indeholder :)
Men tak for svar! 

 

Det kan blive utrolig mange sutte flasker, meget shampoo mm :P

 

Men enig med Barbamamma og også det jeg har svaret, vi handler jo alligevel og henter jo så bare bleer, vådservietter mm i Rema når vi alligevel handler :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay - tak for svarene :) 

 

Med en pakkeløsning af babyartikler får man selvfølgelig ikke 25 sutter til en måned, men præcis hvad der passer til ens behov. 

Og så justeres pakkerne løbende efter hvor gammel barnet bliver ift. mængden af produkterne og så vil der komme nye produkter til.

 

:) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh sorry, jeg har været lidt for hurtig så :)

 

Altså... Vi bruger/brugte hverken pudder, sutteflasker, suttesnor eller solcreme det første år, og ret begrænset mængde vådservietter, olie, lotion, shampoo og showergel. Hagesmæk, spisesæt, bidering og sutter købte vi "en gang for alle" og babymad lavede vi selv. Snotklude, vatpinde, vaskeklude, tandbørste og tandpasta (og efter babys ankomst: bleer) har bare været en normal del af dagligvareindkøb, som vi jo skulle foretage uanset hvad.

 

Jeg er ked af at være kritisk, men det appelerer slet slet ikke til mig. For mig virker det lidt som et forsøg på at skrue forbruget op i et unødvendigt højt niveau, sorry :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER