Posted June 8, 2017 I dag så testen således ud indenfor de 5 min, hvad tænker i? Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2017 Jeg tænker, at du er gravid søde Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2017 6 minutes ago, Sparklinrock said: Jeg tænker, at du er gravid søde Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, det er så uvirkeligt! <-- glædestårer Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2017 4 minutes ago, KatGSH said: Det tror jeg også Jeg kan slet ikke tro det! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2017 Just now, FruLJ said: Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, det er så uvirkeligt! <-- glædestårer I know. I har bare kæmpet i SÅ lang tid!! Det er jo et sandt mirakel!! Jeg er virkelig glad på dine vegne Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2017 Just now, Sanne28 said: Den ser da fin ud Jeg synes også den ser fin ud, ville nok gerne have lidt mere farve i den, men det håber jeg, at der kommer Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2017 Just now, Sparklinrock said: I know. I har bare kæmpet i SÅ lang tid!! Det er jo et sandt mirakel!! Jeg er virkelig glad på dine vegne Jeg tror der går lidt tid, før jeg forstår det sådan rigtigt! Det er en alt for vild følelse og tusind tak fordi i har tydet med på min streg og heppet! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2017 Mon ikke den bliver det i løbet af et par dage Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2017 23 minutes ago, Sanne28 said: Mon ikke den bliver det i løbet af et par dage Jo det håber jeg på! Det ville være en drøm, hvis det er vores tur nu! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2017 5 hours ago, FruLJ said: I dag så testen således ud indenfor de 5 min, hvad tænker i? Den ser da godt ud Giv den et par dage mere så skal du nok få en super flot streg du ikke er i tvivl om Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2017 3 hours ago, SuperKlar said: Den ser da godt ud Giv den et par dage mere så skal du nok få en super flot streg du ikke er i tvivl om Måske er det farligt, men jeg tror for alvor på det nu!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2017 11 hours ago, FruLJ said: I dag så testen således ud indenfor de 5 min, hvad tænker i? Jeg tænker at du er graviiiiiiid! Tillykke! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 9, 2017 8 hours ago, Fumlefis said: Den ser da så fin ud 7 hours ago, Frk.Mini said: Jeg tænker at du er graviiiiiiid! Tillykke! Det tror jeg også selv! Tusind tak, det er slet ikke til at forstå Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2017 Hvordan går det @FruLJ? Laver du stadig flotte test med to steger? Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2017 7 hours ago, Sparklinrock said: Hvordan går det @FruLJ? Laver du stadig flotte test med to steger? Hvor er du sød at spørge! Og ja det gør jeg, det er så uvirkeligt men jeg skal være moar Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 16, 2017 On 14/6/2017 at 10:23 PM, FruLJ said: Hvor er du sød at spørge! Og ja det gør jeg, det er så uvirkeligt men jeg skal være moar Hvor er det vidunderligt Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2017 20 hours ago, Sparklinrock said: Hvor er det vidunderligt Helt vildt! Og tak søde dig! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2017 On 6/14/2017 at 10:23 PM, FruLJ said: Hvor er du sød at spørge! Og ja det gør jeg, det er så uvirkeligt men jeg skal være moar Stort tillykke, hvor er det dejligt at høre Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2017 29 minutes ago, SuperKlar said: Stort tillykke, hvor er det dejligt at høre Tusind tak, det er så fantastisk Hvordan står det til hos dig? Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2017 Just now, FruLJ said: Tusind tak, det er så fantastisk Hvordan står det til hos dig? Vi er først lige gået i gang med nr 2, og forventet æl om en uges tid... så helt roligt men til gengæld har vi lige overtaget hus, så der sker rigtig meget Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 19, 2017 3 hours ago, FruLJ said: Jeg bløder Åh nej Men blod betyder ikke nødvendigvis at det er slut!! Jeg håber det bedste for dig Share this post Link to post Share on other sites