A-soofie

Smerter/irritation efter fødsel

4 indlæg i dette emne

Jeg fødte min datter for 16 uger siden. Hun blev født vaginalt med en 2 grads bristning som følge. Min bristning sprang desværre op så jeg har skulle hele fra bunden. Har nu noget meget generende arvæv :( Skal reopereres til sommer. Nå men til mine spørgsmål :) 

Jeg føler stadig et tryk/pres på urinrøret og føler det svier lidt når jeg tisser (har ikke blærerbetændelse). Føler mit urinrør er meget irriteret har I oplevet det? 

Jeg fuldammer og føler mine slimhinder er meget sarte forneden og det svier og irritere, ret træls. Andre der også oplever det? (Ikke svamp). 

 

Håber nogle kan berolige mig lidt og sige at det bliver bedre:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg oplevede egentlig ikk nogen form for svien ved vandladning. Men fik af vide at det ville jeg nok heller ikk opleve, da min bristning slet ikk var der oppe omkring. Jeg havde kun problemer i forhold til en alt for spændt muskulatur i skeden. Som så var ubehageligt når jeg skulle tisse, lave nr 2, eller have sex. Som faktisk nærmest har været umuligt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også afvide af gynækologen på Skejby at jeg var meget spændt op i muskulaturen i skeden og har så været ved fys på Skejby to gange, men synes ikke rigtig det hjælper. 

Hvordan føles dine spændinger? Tyngde, ømhed eller? 

Årh det er så frustrerende at det påvirker ens sexliv :( her har vi brugt lokalbedøvende xylocain hvilket har hjulpet meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikk huske om der var tyngdefornemmelse eller hvordan smerten var. Nohr han er ved at være 7 mrd og har ikk haft problemer i nogle måneder. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER