Jms

Manglende ægløsning??!

3 indlæg i dette emne

Hej allesammen. 

Jeg står i den situation at jeg og min forlovede nu har forsøgt at blive gravid igennem længere tid. Min cyklus er ikke helt regelmæssig efter stop med p pillen. 

Jeg har downloadet en app som skal fortælle mig hvornår jeg kan blive gravid. Nu har det så desværre ikke været muligt for min forlovede og jeg at være sammen præcis på ægløsningsdagen/e h er måned, da han rejser en del grundet sit arbejde. Men har de sidste par måneder forsøgt med at tage en ægløsningstest på tiden for hvornår min app fortæller mig, at jeg burde have ægløsning. Men alle test kommer tilbage FULDSTÆNDIG negative! Jeg forstår det ikke!?! 

Jeg har en tid hos lægen på næste fredag, hvor jeg skal have foredraget en ægløsnings blodprøve. Jeg tror denne skal kunne afgøre om jeg får ægløsninger generelt...?!

Det er ret frustrerende synes jeg. Er der andre der har oplevet noget tilsvarende? Nogle erfaringer/råd? 

Jeg har købt test strimler over websiden billig-teste.dk. Selvom de var relativt billige ifht. andre ægl. tests og i fysiske butikker, så tænker jeg at de da vel alligevel burde kunne være brugbare og nøjagtige-billige eller ej. 

Kgen, nogle erfaringer på dette område? 

Tak!!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har altid brugt ÆL test strimmel fra billige-teste, og de virker perfekt for mig. Så her tror jeg, at du har fat de rigtige test.

Hvor lang er din cyklus, og hvornår tester du? ÆL-testen er som regel kun positiv i ca et døgn, så det er jo ikke sikkert at du når at fange dette, hvis ikke du tester de rigtige dage. Husk at ÆL sker 14 dage (12-16 dage) FØR du får mens. Sådan er det for alle uanset cyklus længden. Det er så periode mellem mens og ÆL, der varierer, hvilket kan gøre det svært at vide, hvornår du skal teste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkel! Jeg synes virkelig sådan nogle ting kan være ærgerlige på samme vis som hvis man sidder dårligt i sin nye lænestol, sofa eller sofabord. Jeg har netop købt et nyt sofabord fra living&more og er blevet super glad for det, da det står i stuen ved siden af mine andre møbler, stole og lænestole. Det passer rigtig godt i indretningen til min sofa og så elsker jeg bare egetræsmøbler, nordiske møbler og lignende som bare er super smukke. De helt rigtige møbler og især borde kan gøre en stor forskel på hvordan man sidder og hvordan stuen ser ud, derfor giver det god mening at tænke sig om inden man vælger det helt rigtige. Jeg har f.eks. kigget på sofaborde fra hay og ikea, mens at jeg aldrig har fundet det helt rigtige. Her skal man både tænke på højden på bordet og dimensionerne på sofabordet, hvilket kan have betydning for både indretningen og mange andre ting. Der er simpelthen så mange forskellige brands og designere at vælge imellem og når man skal bruge et sofabord i naturligt egetræ og ikke bare i sort eller hvidt, så gør det ikke beslutningen nemmere. Jeg håber I forstår hvad jeg mener.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER