Baby1234

Negativ blodprøver og graviditets teste men ingen menstruation i 5 mdr.

3 indlæg i dette emne

Hejsa. :) 

 

Jeg er meget forvirret og håber at der er nogle der kan hjælpe mig! 

Jeg har altid haft uregelmæssig menstruation, men da jeg fik en kæreste i februar havde jeg ikke fået min menses siden december, og efter flere gange hvor der ikke har været brugt beskyttelse, står jeg nu 5 mdr efter, og stadig ikke har fået min mens. (Skal lige siges at jeg mistede min mødom til ham fyren). Jeg har tager utallige af graviditets teste som har vist negativ, jeg har været ved lægen og blive tjekket gynækologisk og fået taget blodprøver, og der var heller ikke noget. Jeg har haft så meget kvalme de sidste par uger, lidt ømme bryster, følt meget træthed og ondt i min ryg/læn. Og de sidste bare dage er min mave blevet utrolig oppustet. Jeg går og venter på at komme på sygehuset for at få min mave scannet.  Men mit spørgsmål er, om der er nogle der har eller kender nogle der har prøvet hvor de var gravide, men de kunne hverken finde noget i blodet eller på graviditetstestene???? 

 

 

Pls hjælp, er meget forvirret. Er ny herinde. 

 

Mvh M

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder meget usandsynligt. Producerer din krop ikke hcg, bør den ikke kunne holde på et foster. 

 

Jeg tror, der er nogle helt andre ting på spil - og vil under alle omstændigheder synes det er en rigtig god idé at få det gennemtjekket. Du kan jo godt reelt fejle et eller andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter et halvt år uden menstruation kan man blive udredt for hvad årsagen kan være. Det kunne godt lyde som om du har PCO eller en anden hormonforstyrrelse. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER