faf

Han nægter brystet

5 indlæg i dette emne

Lille nohr på 6 måneder. Har fået grød morgen, middag og mos til aften. Og har egentlig fået bryst ved siden af. Men de sidste par dage har han nægtet brystet fuldstændig, og har måtte give en portion grød mere. Han vil kun ammes til og om natten. Er det normalt at han allerede nu begynder at afvænne sig?? Synes det er meget tidligt. Og er bange for at han ikk får væske nok. Så er begyndt at give vand på sutteflaske - ja ved godt mange er imod brugen af sutteflaske, men han kan ikk drikke af glas, han spytter det hele ud igen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke om det er normalt, men min datter spiste godt både morgen, middag og aften da hun var 6 måneder og fik kun bryst når hun var ked af det og om natten. Jeg stoppede amning da hun var 7,5 måned, der gad hun ikke mere og min produktion var også gået i stå. Så hun sagde også fra tidligere end jeg havde tænkt, men sådan blev det for os. Det føltes helt naturligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

prøv at kigge på ammenet.dk. De har en wiki om ammestrejke, der måske kunne være god for dig at læse. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også ammestrejke. Jeg er så ked af, at jeg ikke kendte til det, da min ældste "sagde fra" som godt syv måneder gammel. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay han afvente sig så ikk. Han bliver forsat ammet og er lige blevet et år. Nu er jeg dog bare nået til det punkt at han gerne måtte stoppe nu. For jeg kan ikk holde til det længere fysisk. Har tabt mig alt for meget 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER