Augustbaby2017

Surprise bryllup i en dåb?

2 indlæg i dette emne

Godmorgen BK'er! :D 

 

Jeg fik en impulsiv tanke i går - jeg har endnu ikke talt med kæresten om det, da jeg er usikker på om det overhovedet er en god idé, eller om mit planlægnings ocd har løbet af med mig :whistling 

 

Denne tanke går ud på, at jeg har overvejet om vi skulle lave et surprise bryllup oveni dåben. Altså, ingen familiemedlemmer vil vide det før vi står i det og er ved at blive gift. Jeg tænker at baby skal døbes først og derefter på en måde, blive hevet op og viet af præsten. Hvad tænker i om det? Hvis i var gæst. Vi fraskriver os gaver, taler, sange mm. Men det er ikke så vigtigt for mig med stor bryllup og hvid kjole :numse 

 

Smid en kommentar og del jeres mening.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det lyder sjovt :). Hvis I ikke har lyst til et stort bryllup, synes jeg det er en god måde alligevel at få familien med til vielsen :loveyou.

Jeg havde en veninde der gjorde det samme. Det blev taget rigtig god imod af familien. Efter dåben fortalte præsten at der også skulle være bryllup, og så kom de op og blev viet.  Det kan måske på en måde komme til at indgå i dåbsprædiken, så overgangen bliver helt naturlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER