LiseML

Ingen sexlyst

8 indlæg i dette emne

Hej herinde. 

Sikkert et emne der har været oppe mange gange, men har simpelthen brug for at dele det.

Jeg har absolut ingen sexlyst efter jeg er blevet gravid. Det havde jeg heller ikke i sidste graviditet, men der startede det ikke så markant som denne gang. Sidste gang gik det bare gradvis ned af bakke og mest fordi jeg i 3. trimester ikke længere kunne få orgasmer lige meget hvad vi eller jeg gjorde. Jeg er normalt ret glad for sex og min mand endnu mere. Jeg er bare ved at dø af dårlig samvittighed og blandet med de her hormone, gør det mig også mega sur på min mand. Er led og ked af at han er efter mig med sex og er nået dertil, hvor jeg ikke har lyst til at kysse eller noget af frygt for at han så vil en helt masse. Jeg har flere gange prøvet at have sex for hans skyld, og fordi jeg tænkte det måske bare var noget jeg skulle over. Jeg nyder det på ingen måde, synes det er ubehageligt og føler det faktisk lidt som et overgreb, hvor jeg bare har lyst til at stoppe op og slå ham. Men det er jo mig selv der er gået med til det. 

Synes det er så synd for ham, fordi han bare er sød og kærlig og har lyst til mig og jeg ved hvor ondt det gør når det ikke er gengældt. Samtidig er jeg bare ikke den sødeste udgave af mig selv med de her hormoner og får ikke lavet ret meget hjemme heller, så synes han hopper og danser for mig. Jeg ville gerne kunne give ham noget, men kvalmen giver bare ikke lyst til BJ og de gange jeg har prøvet med HJ har vi måtte give op, fordi min mand ikke kan, når han kan mærke jeg ikke har lyst og så gider jeg bare næsten ikke give det forsøget. Jeg er kun i uge 10 og der er bare LANG tid til efter fødslen.

Er der andre der har det som mig eller har oplevet det vente igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde heller ikke rigtig lyst under graviditeten, og den smule der var forsvandt helt efter fødslen, og er først kommet tilbage efter jeg stoppede med at amme.

Min mand var heldigvis forstående, men jeg har også haft rigtig dårlig samvittighed og det har da påvirket nærheden i vores forhold lidt. På den anden side har vi opdaget at vi også fungerer som par i tørkeperioder, uden alt for store problemer, og det er faktisk meget rart.

Jeg kan kun anbefale at I snakker om det, så du ikke skal gå og have det så dårligt. Han vil sikkert være både sød og forstående, hvis bare du får sat lidt ord på situationen. Men jeg forstår godt den dårlige samvittighed, selvom du absolut ikke har grund til at have den.

Det kan jo være lysten vender tilbage senere, har hørt nogle er meget i humør i 2. Trimester...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 hours ago, FruSekshøj said:

Jeg havde heller ikke rigtig lyst under graviditeten, og den smule der var forsvandt helt efter fødslen, og er først kommet tilbage efter jeg stoppede med at amme.

Min mand var heldigvis forstående, men jeg har også haft rigtig dårlig samvittighed og det har da påvirket nærheden i vores forhold lidt. På den anden side har vi opdaget at vi også fungerer som par i tørkeperioder, uden alt for store problemer, og det er faktisk meget rart.

Jeg kan kun anbefale at I snakker om det, så du ikke skal gå og have det så dårligt. Han vil sikkert være både sød og forstående, hvis bare du får sat lidt ord på situationen. Men jeg forstår godt den dårlige samvittighed, selvom du absolut ikke har grund til at have den.

Det kan jo være lysten vender tilbage senere, har hørt nogle er meget i humør i 2. Trimester...

Jeg håber du har ret, det var bare slet ikke tilfældet i sidste graviditet, det at kunne mærke den bette hylende mig helt fra den under sexlyst, men de siger jo graviditeter kan være vidt forskellige.

Ja, jeg synes bare jeg har prøvet at tage snakken og manden har virkelig svært ved det, fordi det er startet SÅ tidligt denne gang og at han ved fra sidst at det først var et halvt år efter fødslen, at sex rigtig fungerede igen. Desuden savner jeg det også, savner nærværet og at nyde det sammen med min mand. Men håber bare at lysten til at gøre noget for ham snart kommer igen :( Synes bare det er lidt op af bakke at være gravid lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå han hænger lidt med næbbet, hvis han allerede nu ser et sex-løst år foran sig. Det hjælper nok at tage det en dag eller uge af gangen og mærke efter. Det kan jo være det vender. Og hvis det ikke gør, finder I måske en anden måde at være intime på. Selvom selve lysten til sex forsvandt for mig, kunne jeg godt nyde sex ind imellem fordi jeg nød nærværet med min mand, men det var da langt fra med samme frekvens som før. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh er totalt i samme sted som dig. Er 13+4 og min sexlyst er også forsvundet som dug for solen. Det gjorde den også i min første graviditet.

 

Denne gang har 1. trimester tæret så hårdt på mig at vi har haft sex én gang siden jeg blev gravid. Min mand kigger også bare sultent på mig. Det er svært at tage initiativ til noget når man faktisk ikke har lysten. Og den dårlige samvittighed er der bare hver gang han bare røre mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 hours ago, henri87 said:

Åh er totalt i samme sted som dig. Er 13+4 og min sexlyst er også forsvundet som dug for solen. Det gjorde den også i min første graviditet.

 

Denne gang har 1. trimester tæret så hårdt på mig at vi har haft sex én gang siden jeg blev gravid. Min mand kigger også bare sultent på mig. Det er svært at tage initiativ til noget når man faktisk ikke har lysten. Og den dårlige samvittighed er der bare hver gang han bare røre mig...

Lige præcis, synes bare det er så hårdt :boo føler mig som jorden dårligste kone. I sidste graviditet kunne jeg opveje for den manglende sexlyst ved at give ham alt muligt andet, men det min lyst og overskud denne gang bare slet ikke til. Jeg er selvfølgelig stadig i 1. trimester og har det ikke specielt godt. Håber inderligt det vender lidt, når jeg kommer lidt længere hen :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det lyder super hårdt, og når lysten ikke er der, så er det bare sådan det er. Men kan godt følge dig, jeg føler mig også som en så dårlig kæreste, når jeg afviser ham - stakkels mand.

 

Har desværre ingen gode råd :/ :) Men giv lyd hvis du finder et godt tip - så vil jeg gerne stjæle idéen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg havde den nemmeste graviditet uden kvalme eller andre kvaler. Men jeg havde bestemt ikk lyst til sex, jeg synes det gjorde ondt og var ubehageligt. 

Vi håbede at det kun var sådan i første trimester, men nej det varede ved i både andet og tredje også. 

Min kæreste havde forståelse for, at jeg ikk havde lyst når det gjorde ondt. Dog forsøgte vi alligevel nogle gange, men hvor vi stoppede eller jeg lod ham gøre sig færdig. Jeg havde også svært ved at nyde det og slappe af, så derfor kom jeg jo heller ikk. 

Fra uge 37 tvang jeg mig selv til at vi skulle have sex 2 gange om ugen, så vi kunne sætte gang i noget hehe. 

 

Og her er halvt år efter fødslen, ja der er der heller ikk den store lyst. Føler at alt det der berøring og nærvær bliver opfyldt i løbet af dagen, og nogle gange kan jeg ikk klare det med at kysse og putte for meget, for vil bare være mig selv. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER