BetteSC

Menssmerter men ingen mens?

2 indlæg i dette emne

 
i dag, 18:39

Hej:)

Ja så er jeg tilbage igen..

Jeg har tidligere haft skrevet om en masse symptomer jeg har haft for nogle uger siden og de fortsætter bare. 

Kvalmen er ikke så slem mere men mine bryster gør direkte ondt... Opdagede forleden at når jeg trykker omkring dem kommer der noget Hvidt ud af dem??

Ligeledes skal folk knap nok kigge på mig før jeg begynder at hyle og jeg har normalt ikke let til tåre??

Har testet flere gange og testene er negative,  sidst lørdag morgen. Har haft en underlig fornemmelse i maven de sidste mange dage som igår er blevet til mens lignende smerter men der kommer ingen mens. Normalt kommer min mens kort tid efter de smeter er begyndt. 

 

Altså historien er kort at jeg havde mens d. 2/3 og begyndte så at bløde igen d. 19/3 men der blødte jeg kun omkring 24 timer og bløder normalt altid 4-5 dage. Men HVIS det var mens der var der d. 19 skulle jeg have haft min mens i søndags.

jeg bliver så forvirret over alt det her og alle de symptomer men de negative test og nu mens smerter men ingen mens??

Har læst at nogen ganske enkelt bare danner mindre hcg og at det hos nogen først kan spores i urinen via testene helt op til i uge 8.

For søren, hvor er det frusterende....

 

har nogen prøvet nogen lignede??

 

kram fra tude-marie..

 
 
Godt skrevet
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan går det? 

 

Jeg sidder i den lidt samme situation som du gør. :chin:

Jeg har MEGA kvalme. Ømme boobs og nipples...  :hophop Og niv og jag specielt i højre side.

Derudover tjekker jeg også udflåd (sorry) og den har altså en helt anden konsistens end den plejer at have på nuværende tidspunkt i min cyklus...

 

Jeg har taget en test som viste negativ, men skal også først have mens i næste uge, så nu tror jeg bare jeg ser den næste uge ad.

 

Men ventetiden og symptomerne er bare ikke til at holde ud.

Jeg ved godt at kroppen ind imellem driller en, men den driller mig normalt ikke sådan her. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER