Elisamus

Barnedåb og rund fødselsdag

4 indlæg i dette emne

Kan man holde barnedåb og 30 års fødselsdag sammen? 

Jeg fylder nemlig 30 dagen efter vi har tænkt os at holde barnedåb men jeg kan mærke at jeg ikke kan overskue at holde 2 fester derfor overvejer vi at holde beggeg ting samtidig men kan man det? Og hvad ville i sige til at blive indviteret til barnedåb og rund fødselsdag samtidig? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi holdt barnedåb og min 30 års fødselsdag samme dag. Vi oplevede ikke nogen som synes de var underligt, da de godt kunne forstå at det er meget at holde to ting så tæt på hinanden.

Det vi gjorde var, at vi sendte to indbydelser. Fordi jeg ville gerne at de var to begivenheder blev holdt adskilt.

Dagen forgik at vi mødtes i kirken kl 11 og derefter tog i forsamlingshuset, som vi havde lejet og fik frokost og eftermiddagskaffe. Da klokken blev 16 eller 17 sagde vi til folk, at nu var det tid til at gå en tur og det tog folk pænt. Også ryttede vi borderne og dækkede op til fødselsdag. Også kom folk ved 18 tiden også var det fødselsdag.

Den måde vi gjorde det på, kan dagen godt være lidt hård, men super hyggelig. Og det virkede og lød til at vores gæster havde en rigtig god dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Sanne28 said:

Vi holdt barnedåb og min 30 års fødselsdag samme dag. Vi oplevede ikke nogen som synes de var underligt, da de godt kunne forstå at det er meget at holde to ting så tæt på hinanden.

Det vi gjorde var, at vi sendte to indbydelser. Fordi jeg ville gerne at de var to begivenheder blev holdt adskilt.

Dagen forgik at vi mødtes i kirken kl 11 og derefter tog i forsamlingshuset, som vi havde lejet og fik frokost og eftermiddagskaffe. Da klokken blev 16 eller 17 sagde vi til folk, at nu var det tid til at gå en tur og det tog folk pænt. Også ryttede vi borderne og dækkede op til fødselsdag. Også kom folk ved 18 tiden også var det fødselsdag.

Den måde vi gjorde det på, kan dagen godt være lidt hård, men super hyggelig. Og det virkede og lød til at vores gæster havde en rigtig god dag

 

Jeg var med og helt enig i, at det var en god dag og ikke underligt :) Når man starter om formiddagen, skal man nok ikke regne med at der bliver danset hele natten, men det var en god fest og som gæst (med en ofte lidt for pakket kalender) synes jeg egentlig også det var rart nok, at man ikke skulle til fest to weekender i træk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også godt I kan slå det sammen, jeg synes Sanne28's model lyder som en rigtig god løsning :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER