LilleSøs

Er denne ÆL test mon positiv..?

14 indlæg i dette emne

Hej Piger.

 

Er helt ny herinde, men er simpelthen nødt til at høre om I ser denne som negativ eller positiv?

 

På forhånd tak :)

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Negativ, men meget meget tæt på :) Teststregen skal jo være MINDST lige så tydelig som kontrolstregen og der synes jeg ikke heeeelt den er endnu. Prøv evt igen inden du går i seng eller imorgen tidlig, så tror jeg den bliver positiv :) (og hav gerne sex uanset, det skader jo aldrig :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Barbamama said:

Negativ, men meget meget tæt på :) Teststregen skal jo være MINDST lige så tydelig som kontrolstregen og der synes jeg ikke heeeelt den er endnu. Prøv evt igen inden du går i seng eller imorgen tidlig, så tror jeg den bliver positiv :) (og hav gerne sex uanset, det skader jo aldrig :D )

 

Øv, det er den flotteste jeg har lavet :D

Har taget over 100...

Den er fra igår og ja vi sexede naturligvis :)

Det der undrer mig er bare at i dag er den klart negativ...

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, LilleSøs said:

 

Øv, det er den flotteste jeg har lavet :D

Har taget over 100...

Den er fra igår og ja vi sexede naturligvis :)

Det der undrer mig er bare at i dag er den klart negativ...

 

 

Måske har den været positiv i løbet af natten :) Mine bliver ikke så farvede for så at "fortryde" igen, men nogen har kun positiv ÆL test meget kort og andre har det i længere tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, Barbamama said:

Måske har den været positiv i løbet af natten :) Mine bliver ikke så farvede for så at "fortryde" igen, men nogen har kun positiv ÆL test meget kort og andre har det i længere tid :)

 

Tak, jeg må krydse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser for jer :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mærkeligt.  Nu pletbløder jeg ved toilet besøg ☹️ Det var den 23/3 jeg havde første mens dag.. hmm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, LilleSøs said:

Mærkeligt.  Nu pletbløder jeg ved toilet besøg ☹️ Det var den 23/3 jeg havde første mens dag.. hmm

 

Det gjorde jeg også den anden dag og jeg havde første mens dag 26.3. 

 

Ægløsning måske??

For mig var det i hvert fald det. :whistling

 

Håber du finder ud af det. Men måske lidt :hump i aften. Det kan jo aldrig skade. 

 

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, MorHanne said:

 

Det gjorde jeg også den anden dag og jeg havde første mens dag 26.3. 

 

Ægløsning måske??

For mig var det i hvert fald det. :whistling

 

Håber du finder ud af det. Men måske lidt :hump i aften. Det kan jo aldrig skade. 

 

:biglove

 

Ja det ku det da godt være :) Men er det ikke lidt sent i så fald så?

 

Haha bare rolig, vi er i gang hveranden dag for af være sikre på at være dækket ind :D

Har PCO og har forsøgt i snart 6 år. Aborterede desværre i 12. Uge i januar :( Så er meget OBS på min krops signaler pt... Har ikke haft min mens i 13 år udover denne ene gang, men tænker det har været min krop der har skullet rense det sidste ud - derfor det også undrer mig der var det i morges. Det er dog væk nu..

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, LilleSøs said:

 

Ja det ku det da godt være :) Men er det ikke lidt sent i så fald så?

 

Haha bare rolig, vi er i gang hveranden dag for af være sikre på at være dækket ind :D

Har PCO og har forsøgt i snart 6 år. Aborterede desværre i 12. Uge i januar :( Så er meget OBS på min krops signaler pt... Har ikke haft min mens i 13 år udover denne ene gang, men tænker det har været min krop der har skullet rense det sidste ud - derfor det også undrer mig der var det i morges. Det er dog væk nu..

 

 

 

Akupunktur gør underværker. :)

En kostendring hjælper også... Lchf. :)

Kan anbefale Vitex agnus castus og bidro ren for at få cyklus tilbage og få bedre forhold i livmoderen. :)

Jeg har pcos og har ikke haft en cyklus før jeg begynte med akupunktur og lchf.

Jeg blev gravid  i cyklus nr 3, men mistet jeg også... Det sker jo desværre alt for mange af os! :( Håber du finder ud af din krop, og bliver gravid igen snart! :goodluck

:bd

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 9/4/2017 at 5:55 PM, Frk.Mini said:

 

Akupunktur gør underværker. :)

En kostendring hjælper også... Lchf. :)

Kan anbefale Vitex agnus castus og bidro ren for at få cyklus tilbage og få bedre forhold i livmoderen. :)

Jeg har pcos og har ikke haft en cyklus før jeg begynte med akupunktur og lchf.

Jeg blev gravid  i cyklus nr 3, men mistet jeg også... Det sker jo desværre alt for mange af os! :( Håber du finder ud af din krop, og bliver gravid igen snart! :goodluck

:bd

 

Tak for alle dine råd :)

Jeg har prøvet både zone og aku uden nogen virkning. Min kost kunne jeg dog godt gøre noget ved, men den søde tand der... :/

 

Tak og i lige måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er jeg endnu mere forvirret...

I søndags havde jeg det slim med brune blod stænk i. Igår lyserød udflåd. Begge gange kun ved 2 gange toilet besøg. Både negative ÆL test og graviditets test. Men i dag fik jeg denne ÆL test? 

 

Øv nu er mit billede for stor 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

%5Burl=https://anoshare.com/?v=muxirefedinapuve%5D%5Bimg%5Dhttps://anoshare.com/img/muxirefedinapuve.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke se billede.. :blink

Forstår godt det med den søde tand.. :P

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER