Pippi

Gravid uden symptomer?

11 indlæg i dette emne

Hejsa

Er der nogen herinde, som har prøvet at være gravide uden at have haft nogle symptomer? Altså hvor det kom bag på jer og var en overraskelse, at I var gravide, fordi der ingen tegn var? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I min første graviditet havde jeg absolut ingen symptomer. Testede i uge 7+ fordi jeg kom til at tænke på at det da var længe siden jeg havde haft menstruation. Havde ikke forventet at der var gevinst i første hug, derfor havde jeg ikke skænket det mange tanker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ingen symptomer i min graviditet. Testede tidligt 3+ fordi vi ikke prøvede at undgå at undfange, så var nysgerrig - troede jeg var gået over tid pga. lang mærkelig cyklus efter p-pille stop. 

Men jeg mærkede intet til min graviditet (udover udebleven mens) før ca. Uge 23 hvor jeg fik lidt mave og begyndte at mærke baby ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ingen gener overhovedet. Og det var faktisk bare for sjov at jeg tog en test, fordi jeg dagen forinden var blevet lidt hidsig over ingenting. Og vi så jokede med om jeg mon var gravid. Jeg havde ingen cyklus at gå efter pga pcos. 

Og må indrømme at keg ikk mærkede meget til min graviditet, før end jeg begyndte at mærke spark omkring uge 17+ 

havde en meget nem graviditet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vidste at jeg var gravid fordi vi havde prøvet så længe og jeg tog testen med det samme, men jeg havde ingen symptomer overhovedet. :P hverken kvalme eller noget. Fik ømme bryster med tiden, det var det eneste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også en veninde, der ingen symptomer havde. Held og lykke med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet positivt i 2 dage men ingen nævneværdige symptomer 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var overbevist om at jeg var gravid i første cyklus, havde ømme bryster, humørsvingninger etc. Men testen var fuldstændigt negativ. I anden cyklus havde jeg INGEN symptomer og tog kun testen så jeg kunne drikke til en julefrokost med god samvittighed. Det kunne jeg dog ikke for testen var tydeligt positiv ;) Så ingen symptomer her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ny gravid og helt ny herinde.  

Har hellere ingen symptomer, som sådan pånær de såkaldte menssmerter uden mens og total hormonella. Tuder over alt. 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med min første havde jeg alle symptomer og vidste den var der rigtig tidligt. Både med nr et og to begyndte kvalme og opkastninger omkring uge 6-7. Nu er det nr tre og jeg mærker intet 4+5. Jeg testene fordi mens udeblev, havde endda været syg, så regnede slet ikke med noget denne måned. Men måske kommer kvalmen snart... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ønske jeg ingen symptomer havde med min søn. Men allerede ugen før jeg testede positiv fik jeg ondt i maven. Og derefter fik jeg alle. Bortset fra ømme bryster. Det kom aldrig...:hophop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER