BetteSC

Jeg er aå forvirret :-/

3 indlæg i dette emne

 
i dag, 08:42

Hej piger.

 

uha har en masse spørgsmål til jer :-)

Min kæreste og jeg har i det sidste halve år forsøgt at blive gravide.

 Den 2/3 får jeg så min mens og ca den 12 har jeg ægløsning hvor vi så igen prøver 'lykken'??.

den 19/3 har jeg så en blødning ( måske implantationsblødning?) præcis en uge før min mens skulle komme, hvilket jeg aldrig har prøvet før - den er der ca 24 timer efterfulgt af ømme bryster og kvalme som kommer og går i løbet af dagen.

jeg skulle have haft min rigtige mens i søndags d. 26/3 men den kom ikke, jeg fik dog mens lignende smerter, men den kom ikke.

dagen efter om mandagen havde jeg igen en underlig muren i maven, men stadig ingen mens. Jeg tog så en test fordi man jo siger man kan tage den dagen efter udebleven mens men denne viste negativ.

har de sidste par dage fortsat kvalme, har øget udflåd (Hvidt, vandligt, lidt grumset) og nogle stik lignede smerter i maven og meget træt.

har så lige læst at man godt kan være gravid selvom testen dagen efter udrbleven mens viser negativ, da der hos nogen kan gå op til en uge efter før testen kan opfange hormonet alt efter hvor stor en mængde og hvor hurtigt ens krop udskiller dette. Så tænker at jeg venter til på søndag med at tage endnu en test. 

Har Ingen børn og har ikke før forsøgt at blive gravid, så er der nogen der har oplevet noget lignede eller hvad tror i??

 

mvh en forvirret/frustreret pige ????

 
 
Godt skrevet
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh det ville også forvirre mig :chin::kram 

 

Er du helt sikker på du havde ÆL d. 12? Altså fik du en positiv ÆL-test?

 

Altså mit umiddelbare bud vil nok være at du er gravid, men bare ikke har produceret så meget Hcg endnu at det kan ses i en test, men en mulighed kunne også være, at din cyklus er længere denne gang.

 

En tredje mulighed kan være, at du har været gravid, men at det er gået i sig selv igen. Det sker desværre rigtig ofte, og hvis du først har testet over tid, har du måske ikke nået at opdage det. Det ville forklare blødningen men negativ test.

 

Jeg håber for dig, at den er der, men at det bare ikke kan ses endnu :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også, om du er helt sikker på, at din ÆL faldt den 12.? Det er i hvert fald nemmere at forklare alt det du oplever, hvis din ÆL i virkeligheden har ligget lidt senere end du tror, og at du derfor ikke er så langt endnu... :chin:

 

Jeg håber, at du er gravid og du snart fremtryller de to streger :goodluck:bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER