Eggi2017

Svagt positiv, men blødning.

11 indlæg i dette emne

Jeg har torsdag, fredag, lørdag og i dag testet positivt. For hver test er stregerne blevet mere og mere tydelige. Men begyndte lørdag at få lidt blod på papiret, og i dag søndag er blødning blevet værre. Nu bløder jeg som en meget mildere menstruation. Altså meget lyserødt, og ingen klumper (sorry). Jeg har testet meget positivt i morges, men er simpelthen bange for at jeg er igang med at abotere. Jeg har ingen smerter, kun små niv i maven. Jeg skal ringe til lægen i morgen, mandag, og se hvad de siger. 

Men.. Er der nogen der har nogle solskinshistorier at dele? Jeg ved ikke om løbet er kørt for denne gang, men kunne godt bruge lidt beroligelse i form af andres oplevelser med blødning tidligt i graviditet. Jeg ville være 4 + 5 nu hvis jeg ikke tager helt fejl. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ingen erfaringer at dele, men synes du skal have et kram :kramblod er aldrig sjovt! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre kun negativ erfaring (positiv test 3+4, tydeligere indtil 4+3 tror jeg nok det var, herefter blod og svagere teste, og så blod med klumper på 5+ et eller andet), men mange bløder jo i starten af deres graviditet. Jeg fik en gynækologisk undersøgelse af min læge den dag hvor jeg startede med at bløde, og der kunne han se noget UDENFOR livmoderen, der gav anledning til helt ufarligt blod (en lille irritation) og alt så helt rigtigt ud. Det gik jo så ikke alligevel, men jeg tror faktisk at jeg både blødte ufarligt og "farligt" så at sige. Nogen har også "mens" et par gange under graviditeten uden problemer.

 

Jeg håber det bedste for dig :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest mange kram. Stod selv i din situation for nogle måneder tilbage og husker alt for tydeligt angsten der fulgte med det tiltagende blod. :kram2Men vil bare lige sige at jeg kender mange der har oplevet det samme som dig og har fået skønne bebser ud af det i sidste ende. Håber det bedste :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres besvarelser. 

Testet positiv igen i morges, men kom ikke igennem til lægen. Blødning er dog blevet en smule værre i løbet af natten. Men igen... Må bare krydse fingre for at det er noget ufarligt... Jeg tvivler dog :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

håber den hænger godt fast :):kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

50% oplever blødning i løbet af de første 12 uger af graviditeten, kun ca 30% af dem aborterer, således taler oddsene godt for dig - jeg krydser fingre :)

Vh den statistik-gale læge :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du kommet igennem til lægen? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke været ved lægen, men fik af vide over telefonen at det ikke var noget at være nervøs for, fordi det var ganske normalt. Men senere på aften fik jeg smerter og meget kraftig blødning, så er 99% sikker på at jeg har mistet det. Skal til lægen i morgen, men regner ikke med at der er noget. Så er det i hvertfald en super baby. :D men øv øv. Må prøve igen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Øv bøv :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en positiv historie og vi kan da håbe din ender ligeså. Jeg blødte 5+3. Forst lidt og så kraftigere mens-agtigt, men helt uden klumper. Fik målt hcg hos lægen og så igen 2-3 dage efter hvor det var steget. Jeg blødte on off de første ti uger og hver gang var jeg møg nervøs. Min læge kunne se ved en gyn undersøgelse at jeg havde en yderliggende blodåre i skeden, som hun mente var årsag. Jeg er nu 25+3 nu og hun har det fint! Krydser fingre for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER