Luzern

November-mor

9 indlæg i dette emne

Er der slet ik nogen med november termin endnu?

Efter min egen beregning har jeg termin 27. November - vil glæde mig at høre fra andre:hurra

Del dette indlæg


Link to post

Jeg har lige testet positiv i dag, med forventet foreløbig termin d. 2. Eller 3. December. Så hvis der ikke kommer så mange andre i november eller december grupperne må vi jo slå os sammen?

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Jeg har testet positiv de sidste 4 dage, og beregnet mig frem til termin slut november eller start december. :) er dog begyndt at få blødninger, men skal til læge mandag og se hvad de siger. 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har 5/11 :)

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Min er rykket frem til 30. November.

 

har I andre børn i forvejen? 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Jeg har Markus fra september 15 :)

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Mon vi har været i gruppe sammen sidst? Jeg har Caroline fra september 15.

 

sover din søn stadig i barnevogn? Hvis ja har jeg lidt spørgsmål til hvad fu har tænkt at gøre når ny bebs kommer.

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

On 29/6/2017 at 9:41 PM, Frk. Borg said:

Mon vi har været i gruppe sammen sidst? Jeg har Caroline fra september 15.

 

sover din søn stadig i barnevogn? Hvis ja har jeg lidt spørgsmål til hvad fu har tænkt at gøre når ny bebs kommer.

Det må vi jo ha været så :) pt sover han stadig lur i sin vogn og vi har en ekstra barnevogn i dagplejen som jeg påtænker at tage med hjem i weekender og ferier :) men ellers må han sove lur indenfor hvis det er :) ellers ved jeg at flere jeg kender har brugt en klapvogn hvor sædet kan ligges helt ned men tvivler på min unge herre vil finde det tiltalende :) 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER