Fumlefis

Natble?

10 indlæg i dette emne

Min lille M på 19 måneder drikker rigtig meget vand op til han skal sove og i løbet af natten. Han bruger libero comfort str. 5 og vejer ca 11,5 kg. 

Hans ble er altid helt fyldt med tis (den hænger næsten ved knæene nogle morgener :lol) og andre dage har bleen simpelthen ikke kunne holde stand og så har han tisset igennem. Her i nat skiftede jeg hans ble kl 3, fordi den var så fyldt (tænker det må være koldt for ham at sove med sådan en våd ble).

jeg har prøvet at undersøge natbleer (tænker de må være lavet til at rumme mere?), men kan simpelthen ikke finde nogen i hans str? :chin:

Er der mon nogen her på bk, det kender til et mærke eller lignende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Evt bare gå en str op i ble og brug dem

om natten :) 

 

ellers har vi haft en pakke pampers natbleer, men kan ikke huske om det kun var str 4, de var i hvert fald gode :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for input :)

vi har lige købt Pampers str 5, så dækker 11-32 kg (så de burde være til den store side) og hvor der stod at de holdte tør i 12 timer (der er en sovende kanin på måne på, så går udfra det er natble).

så vi er ret spændte på, hvordan blesitustionen er i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi modtager gerne en rapport om de natbleer. Vi står nemlig i samme situation med vores dreng, der har samme størrelse og alder :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har samme problem, min datter vejer ca. 11kg. Det var ikke nok at gå en størrelse op i Grøn Balances bleer. Lige nu prøver vi Levevis str. 6, men det ser heller ikke ud til at den kan klare mosten, det er ellers deres den største... Så er spændt på at høre om Pampers eller måske libero, hvis nogen har erfaring med dem, kan klare hele natten :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi bruger Libero Touch str 5 lige nu (19 mdr og 11 kg), og de holder sådan da. Men jeg synes godt nok, at bleen er ved at sprænges om morgenen, så jeg kunne godt tænke mig nogle alternativer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille tilbagemelding på natble situationen.

Vi købte jo Pampers str 5 (gælder fra 11 kg), men det har desværre ikke løst vores natsituation. Han blive skiftet mellem 1-3 gang pr nat stadigvæk. Dog oplever jeg, at Pampers bleen holder mere tørt, så det ikke er så koldt og vådt mod huden.

 

Så vi står jo i samme situation og er forsat i vildrede over, hvad vi så skal afprøve :chin:.

pampers og libero i størrelse 5 er i hvertfald ikke løsningen hos os. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger touch bukseble i str 6 til en dreng i samme størrelse (dog lidt yngre), de holder :) Efter vi begyndte på den løsning har han ikke tisset igennem :yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt tak for input :) 

har slet ikke turde en bukseble, da han lettere tisser ud af dem. Men vil da lige prøve :)

 

Faktisk er status at Pampers str 5 holder hele natten og er ikke overfyldt om morgenen.

så om vi har haft en periode med behov for ekstra skift i løbet af natten, som er slut nu eller om det er omvendt med nuværende status, det er er godt spørgsmål :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er gået en str op i nat ble i libero comfort. Om dagen bruger hun fint str 5 men om natten er det en str 6 og hun vejer 10,6 kg og er 2 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER