Tullemor1282

Gravid

5 indlæg i dette emne

Hej

jeg har lige konstateret at jeg er gravid 

Men syntes det er ubehageligt at ha følelsen af at jeg bløder altså at det løber ligesom når man har mens men heldigvis er der ikke noget men er den fornemmelse

normal

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er normalt at have en del udflåd (altså uden blod men bare "slim") i perioder. Jeg havde det rigtig meget med min søn :)

 

Hvis du skulle bløde er det faktisk heller ikke unormalt og ikke nødvendigvis farligt, men selvfølgelig skræmmende og MÅSKE tegn på noget skidt.

 

Håber det bliver ved udflåden :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, Barbamama said:

Det er normalt at have en del udflåd (altså uden blod men bare "slim") i perioder. Jeg havde det rigtig meget med min søn :)

 

Hvis du skulle bløde er det faktisk heller ikke unormalt og ikke nødvendigvis farligt, men selvfølgelig skræmmende og MÅSKE tegn på noget skidt.

 

Håber det bliver ved udflåden :kram2

Hej tak for svar

men mit spørgsmål gik ud på at det føles som om der kommer noget men der er hverken udflåd eller blod det føles som om det "løber" men intet at se, Er det normalt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Tullemor1282 said:

Hej tak for svar

men mit spørgsmål gik ud på at det føles som om der kommer noget men der er hverken udflåd eller blod det føles som om det "løber" men intet at se, Er det normalt 

 

Arh så læste jeg forkert :blush Ved ikke om det er normalt, men hvis der ikke kommer noget ud, tænker jeg ikke, det er farligt :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er måske pga økt blodtilførsel til livmoderen?  det kan godt føles på den måde.. Det kan også opleves som et tryk eller som varme.. Som om man skal tisse hele tiden, eller som om man er våd (som i ready for :hump

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER