GOB

Fryse blastocyst

4 indlæg i dette emne

Jeg fik lagt en optøet 5-dages blastocyst tilbage i den 14., så går nu spændt og venter. Meget tålmodig  - not :blink 

Jeg er i stimuleret cyklus med 4 * Østradiol og 2 * Crinone. Nu er jeg kommet i tvivl om jeg overhovedet får menstruation, hvis ikke jeg er gravid, før jeg stopper med hormonerne. Er det ikke dem der holder på slimhinden? I de to IVF forsøg jeg har været igennem har jeg fået menstruation 3-5 dage før BP (BP den 24. i dette forsøg), men der har jeg også kun taget 1 * Crinone.

Så til jer der har prøvet stimuleret fryseforsøg, hvornår fik I menstruation og var det først da I havde taget en negativ BP og var stoppet med hormonerne?

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg her ikke prøvet stimuleret fryseforsøg, men det kan meget vel tænkes, at crinonen kan holde mens tilbage, også selvom du ikke skulle blive gravid. Det er i hvert fald set før! Jeg tror dog, at det er meget forskelligt for os alle, i hvor høj grad, hormonerne kan påvirke. Ellers rigtigt meget held og lykke - det er vel nok spændende!!! :goodluck:bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, Sparklinrock said:

Jeg her ikke prøvet stimuleret fryseforsøg, men det kan meget vel tænkes, at crinonen kan holde mens tilbage, også selvom du ikke skulle blive gravid. Det er i hvert fald set før! Jeg tror dog, at det er meget forskelligt for os alle, i hvor høj grad, hormonerne kan påvirke. Ellers rigtigt meget held og lykke - det er vel nok spændende!!! :goodluck:bd

 

Taaak, håber at min krop er mere modtagelig for en graviditet denne gang :kiss

Jeg fik også Crinone i mit sidste forsøg (alm IVF hvor jeg fik mens 5 dage før BP), så forskellen er østradiolen, som jeg tager 4 tabletter af hver dag og så tager jeg en ekstra crinone. Så jeg tænker at det evt. skulle være østradiolen der skulle gøre at jeg ikke får menstruation, men jeg kan ikke gennemskue om det giver mening :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hormonerne kan sagtens holde mens tilbage, desværre :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER