MrsMom

DP mors datter skal konfirmeres

3 indlæg i dette emne

Vores helt fantastiske dagplejemors datter skal konfirmeres her om ca. 14 dage.

 

Vi synes det kunne sjovt og dejligt hvis Sigrid enten selv eller sammen med os gav hende en gave.

Men hvad???

 

Jeg syr meget tøj både til mig selv og datteren og det ville jeg gerne, det synes jeg er personligt.

 

Ellers andre ideer og input?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er en rigtig sød tanke at give hende en gave :)

 

Ved du hvad for noget tøj hun går i? Jeg tror mange 15 årige piger er ganske kritiske med deres tøj, så måske det du ville sy til hende ikke falder i hendes smag (hvis det nu er meget mærke fikseret i hendes omgangskreds). Og hvor tæt er du på pigen, det er vel mere hendes mor I har et tæt forhold til? Så det behøver måske ikke have så personlig en karakter, som hvis det nu var DP der fx havde fødselsdag og skulle have en gave.

 

Jeg tror jeg ville give hende et par biograf billetter eller fx en lækker creme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

47 minutes ago, ki schou said:

Det er en rigtig sød tanke at give hende en gave :)

 

Ved du hvad for noget tøj hun går i? Jeg tror mange 15 årige piger er ganske kritiske med deres tøj, så måske det du ville sy til hende ikke falder i hendes smag (hvis det nu er meget mærke fikseret i hendes omgangskreds). Og hvor tæt er du på pigen, det er vel mere hendes mor I har et tæt forhold til? Så det behøver måske ikke have så personlig en karakter, som hvis det nu var DP der fx havde fødselsdag og skulle have en gave.

 

Jeg tror jeg ville give hende et par biograf billetter eller fx en lækker creme

 

Super godt input...

 

Jeg tror faktisk ikke jeg vil sy noget til hende, men finde noget andet - gode forslag med biograf og creme :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER