AmalieOvidia

Blødning..

16 indlæg i dette emne

Hej! 

Jeg var så heldig at teste postiv (4+2) men desværre, i går fik jeg slemme kramper, men svag blødning, som tog lidt til op af dagen... jeg kom til gynækolog og de tjekkede at alt var flot, men på grund af så tidligt stadie kunne de ikke se foster eller noget.. min spørgsmål er, fordi smerterne har aftaget, men bløder stadig lidt.. kan det måske være det har overlevet? Eller måske skulle det have været to, men den ene gik til grunde?? Hvad skal jeg forvente :// 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis gynækologen siger, at det ser flot ud, så tænker jeg, at hun har set at livmodermunden er lukket, og det er en god ting. Og man kan bløde af ufarlige ting, og nogen "bløder bare" uden at man nogensinde finder ud af hvorfor. Det kunne godt have været en tvilling, det kan også være irriterede slimhinder, det kan være en "falsk mens" (nogen får "mens" første og anden gang efter de er blevet gravide, uden at det har nogen betydning), eller det kan være noget helt andet. Det håber vi :kram 

 

Men det KAN også være, at du har mistet, og at kroppen ikke helt har opdaget det endnu.

 

Jeg begyndte selv at bløde på 4+4, og var ved egen læge som lavede gynækologisk undersøgelse og sagde at livmodermunden var lukket og alt så fint ud. Dagen efter blødte jeg mere (ikke meget men mere) og igen dagen efter. Jeg havde ondt, men ikke meget ondt. På 5+0 var jeg så ved lægen igen som sendte mig på sygehuset til gynækolog og scanning. Jeg fik ingen ord om, hvad den gynækologiske undersøgelse viste, men scanningen viste ingenting og gynækologens samlede vurdering var, at det var en spontan abort. Dagen efter tog blødningen og smerterne til, indtil jeg blødte en lille klump, og så stilnede det af. Jeg fik målt Hcg på sygehuset på 5+0 og efterfølgende på 5+3 (en fredag og en mandag) og de kunne se at Hcg faldt og at graviditeten var gået til. Blødningen stoppede efter et par dage og ugen efter var Hcg også ude af min krop. Da Hcg var ude, fik jeg en helt normal cyklus, som jeg desværre ikke blev gravid i (har mens nu) og så prøver vi igen :)

 

Undskyld den lange triste historie, men det var ment som et bud på, hvad du kan forvente HVIS (og det er ikke sikkert!) at din graviditet er ved at gå til grunde.

 

Jeg håber det bedste :kram Hvad siger din mavefornemmelse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er virkelig beroligende at høre! 

- min mave fornemmelse håber og siger at der skulle have været to, men den ene gik til grunde... eller at jeg bare har været en af dem med "ubetydelig" mens under graviditet.. 

men tør ikke håbe på noget.. :icon_crybad:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Det lyder godt at din mavefornemmelse er god. Jeg håber den har ret, men jeg kan godt forstå at du ikke tør håbe. Skal du tjekkes igen eller bliver du fulgt med Hcg eller hvordan?

 

Da jeg blødte - men endnu ikke var "dømt ude" - bestilte jeg tid på privat klinik til en tidlig scanning, så jeg kunne se det lille hjerte når det blev stort nok. Jeg ville ikke vente til NF...

 

Jeg fortsatte også med at teste og jeg vil ikke som sådan anbefale det, for en teststregs tydelighed kan også variere alt efter hvor meget du har drukket, fx, men testene talte sit tydelige sprog ved mig, og blev svagere og svagere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver fulgt fra hospitalet ved at teste mit hcg, de tog en prøve i går og igen i morgen.. 

Jeg overvejede selv at teste hjemme, bare for at se om den er blevet svagere.. :( 

beder til de højere magter ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du bliver tjekket med Hcg så ville jeg ikke hjemmeteste også. Du risikerer både at blive unødigt bekymret og at få falsk håb. :unsure  :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber alt går godt!!

 

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, KatGSH said:

Jeg håber alt går godt!!

 

:kram2

:ditto:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 hours ago, KatGSH said:

Jeg håber alt går godt!!

 

:kram2

 

:ditto:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber også på det bedste for dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har netop meddelt, at der stadig spores Hcg i blodet og den er faktisk forhøjet :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay :loveshower Så alt er som det skal? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej, hvor godt!!!!! Jeg har sådan tænkt på dig!! Fantastisk nyhed!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var dejligt at høre :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

yay :yay hvor er det skønt at høre! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER