Pinar

Pomp de Lux

6 indlæg i dette emne

Er der nogle herinde, der bruger Pomp de Lux? Jeg er meget i tvivl om størrelsen. Jeg skal til at bestille lidt sommertøj til min datter (når jeg finder ud af, hvordan man gør), men ved ikke helt om jeg skal bestille 80 eller 86. Hun vil være 1 1/2 til sommer, men hun er en lille fis. Og smalt bygget. 

Storebror har altid brugt min en str mindre, men synes fidusen er lidt bedre i stand...

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke selv prøver endnu, men har lige bestilt ved sådan et Pomp de Lux børnetøjsparty. Der sagde "shopping advisoren" at tøjet er stort i størrelsen, og at man derfor ikke bør bestille en størrelse større. Det var også de erfaringer de andre mødre som var med havde. Min datter er 7mdr. og bruger 80 - kan dog stadig passe lidt 74, men da str. Hed 74/80 og 86/92 synes jeg det var lidt svært. Jeg bestilte 86/92, fordi det var sommertøj og der jo derfor er lidt tid til det skal bruges. Jeg er derfor lidt spændt på om hun overhovedet kommer til at kunne bruge det, men hun er indtil videre vokset hurtigt og er ret bred i det :wub

Så kan godt forstå du er i tvivl. Hvis tøjet kun havde en str. ville jeg have valgt 86. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dit besyv. Er godt nok i tvivl. Min datter er 15 mdr og bruger 80, men mon ikke jeg skal snuppe 86/92, så.... 

Ved du om det er let at returnere/ombytte? For så vil jeg bare bestille begge størrelser :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

47 minutes ago, Pinar said:

Tak for dit besyv. Er godt nok i tvivl. Min datter er 15 mdr og bruger 80, men mon ikke jeg skal snuppe 86/92, så.... 

Ved du om det er let at returnere/ombytte? For så vil jeg bare bestille begge størrelser :) 

Jeg har ikke prøvet det endnu, men jeg fik indtryk af at det var rimelig nemt, ellers havde jeg nok heller ikke turde :). Jeg havde valgt 86/92, men glæder mig lidt til at se tøjet, når det kommer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom tøjet, lidt lange, men fin i omkreds :)

IMG_1199.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER