Frk. Borg

Mens før tid eller tidlig SA???

4 indlæg i dette emne

Hej alle,

 

jeg har lige brug for at høre jeres tanker. Min mand og jeg er life påbegyndt PB 2. Jeg fik fjernet spiral 1. Februar og fik "mens" 3 dage efter som de fleste gange mens jeg havde spiral kun var brunligt udflåd. 

 

Jeg startede på ren bidro kuren og kunne se tydligt æglødningsslim osv og vi fik to lodder i puljen. Jeg synes egentlig at jeg i weekenden kunne begynde at Ane nogle småtegn og vsr egentlig overbevist om at jeg var gravid

 

dog absolut ingen streger på tidlig graviditetsteste.

 

i går morges var der lidt blod på papirer, men jeg tænkte det kunne være implantationsblødnung.

 

det tog dog til efter nogle timer. Både i nat og i dag har blødningen tiltaget og er meget kraftig og jeg har mange smerter i lænd og underliv. Egentlig forventede jeg først mens lørdag.

 

er det bare kroppen der efter lidt over 1 år på spiral har brug for "en ordentlig omgang mens" eller kan det være en meget tidlig abort eller???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bum bum. Altså jeg har for nyligt lavet en tråd om tidlige teste, hvor jeg læste fra flere, at de ikke var helt til at stole på...

 

Men ud fra, at du ikke har fået så meget som antydningen af streg nr 2, trods tidlig test, så vil mit bud være, at det "bare" er en voldsom mens. :chin:

 

Men øv uanset :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv bøv - Tak for svar. Det er jo egentlig også ligegyldigt, MSN bliver bare nysgerrig på sin krop.

 

nu har jeg ikke lige læst hvad status er hos dig - men ellers så satser vi bare på nogle super lækre december babyer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår din nysgerrighed, og jeg kan sagtens leve mig ind i ønsket om at vide, om der mon har været en bio eller bare ingenting. Man kunne ønske sig røntgenbriller ;)

 

Og jatak til decemberbabyer til os! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER