Elisamus

Købe sandaler hvornår

9 indlæg i dette emne

Butikkerne har så travlt med at de har kun få stk af hver str og hvis man skal sandaler så skal være hurtig ude. Hvad plejer i at gøre? Hvad er jeres erfaring med at købe på nettet. Er bange for de ikke vil passe i fx breden ( k. Har smalle fødder sagde de da vi købte vinterstøvler) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes ikke jeg helt har oplevet at der kun var få par i en størrelse, men jeg bor også nær København.  Så jeg køber først når det er tid til at bruge dem. 

 

Ift. At købe på nettet, så prøv et sted med gratis fragt og retur, så er det ikke så risikofyldt.. evt hold dig til et mærke hun har prøvet før og som du ved/har en idé om passer. :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv dem i butikken, og tjek nettet for priser! :) 

 

superfit kan anbefales til meget smalle fødder, det har min datter også, og kvaliteten kan måle sig med de ecco hun har haft :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kavat har skoenne, smalle sandaler :) 

 

 

Jeg koeber baade paa nettet og i butik og koeber i maj. 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt sandaler i sidste uge. Handler typisk sko i en lille lokal butik pga servicen, og hvis man vil have noget at vælge imellem så skal man være tidligt ude. Vi kan så komme og få tjekket om de passer og byttet tættere på sæsonen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 24/2/2017 at 11:09 PM, LiKa said:

Jeg har købt sandaler i sidste uge. Handler typisk sko i en lille lokal butik pga servicen, og hvis man vil have noget at vælge imellem så skal man være tidligt ude. Vi kan så komme og få tjekket om de passer og byttet tættere på sæsonen :)

Det er da service

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, Elisamus said:

Det er da service

Ja, jeg synes der er enorm god service :) det er i hvert fald det der gør at jeg betaler lidt ekstra for sko i stedet for at finde dem på nettet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig oplevet ikke at kunne få sandaler til Leo i hans størrelse, jeg har altid handlet i fysisk butik (Skoringen) og jeg har aldrig købt dem mange måneder på forhånd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber i god tid i år, fordi det var svært at få nogle til A sidste år:wacko Han har meget meget smalle fødder, og det lykkedes ikke at finde i nogle af de fysiske butikker sidste år. I år bliver det på nettet og samme model som sidste år :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER