MaleneB

Ny autostol

6 indlæg i dette emne

Hej med jer

 

Vi har købt ny bil :-) så vi udskifter den gamle 2001 model med en ny 2016 model. Den autostol vi har er en stol der sidder fast med sele (Römer King). Jeg overvejer så om vi skal have en ny - mere sikker version. Jeg kan bare ikke finde ud af hvilken. Hun har en der går fra 9-18 kg. Hun er to år nu og vejer vel ca 13.7-13.8 kg. Skal man så hellere købe en 9-36 kg? Eller kan det godt betale sig at købe en anden 9-18 kg? Og hvilken?

 

Tak. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte en Cybex pallas autostol med isofix. Den har fungeret upåklagelig. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville koebe en Britax Two Way Elite, som kan sidde baade bagudvendt og vendes fremad og bruges som boostersaede til de er ret hoeje... Det gaar til 25 kg. 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil enten købe en op til 36 kg, eller vente til hun alligevel skal skifte :) 

 

med mindre I vil have en mere således i alligevel skal bruge to autostole i den str :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger tak for svar. :)

Jeg kigger lige lidt på jeres forslag, og så må jeg se om vi køber en ny, eller hvad vi gør. Stolen passer jo fint endnu, jeg synes bare det er lidt tiltalende at få en mere sikker stol med isofix, end kun sat fast med sele, når nu vi får en bil der kan. :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER