Krille

What to do in New York??

10 indlæg i dette emne

Vi skal på kærestetur til New York :kuller vi har fredag aften + 4 hele dage.

Hvad kan I anbefale, vi bare SKAL opleve? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Shopping :P

Central Park

Fifth Avenue 

Times Square 

En Michelin-middag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ground zero

Empire state 

Frihedsgudinden, vi tog en hop on hop off bustur, hvor der var en sejltur med, der gik forbi gudinden, og det var super fedt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil tage op i rockefeller istedet for Empire State. Udsigten over parken er vild og du får Empire State med på dine billeder :) 

 

den første morgen vågnede vi latterligt tidligt pga jetlag. Vi tog båden ud til Staten Island - sejler lige forbi Frihedsgudinden. Der var kun en håndfuld med udover os, og det var businessfolk. Personligt havde vi ikke behov for at betale mange penge for at komme ud til hende, sku bare se hende og det var så fint - og billigt :) 

 

hvor ska i bo?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Central park. Jeg synes, der er så hyggeligt og stemningsfuldt! 

Rockefeller

Times sqaure

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tog også færgen til Staten Island og så Frihedsgudinden på den måde og det var så fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 hours ago, Alina89 said:

Jeg vil tage op i rockefeller istedet for Empire State. Udsigten over parken er vild og du får Empire State med på dine billeder :) 

 

den første morgen vågnede vi latterligt tidligt pga jetlag. Vi tog båden ud til Staten Island - sejler lige forbi Frihedsgudinden. Der var kun en håndfuld med udover os, og det var businessfolk. Personligt havde vi ikke behov for at betale mange penge for at komme ud til hende, sku bare se hende og det var så fint - og billigt :) 

 

hvor ska i bo?

Vi har ikke booket hotel endnu, så hvis du har gode anbefalinger modtages de gerne :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt med gode input, så kan jeg få planlagt lidt mere :) 

og masser af shopping er selvfølgelig et must :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Krille said:

Vi har ikke booket hotel endnu, så hvis du har gode anbefalinger modtages de gerne :-)

 

Vi boede i en airbnb på lower east side. Det koster væsentlig mindre end hotel. Vi købte ind så vi ku spise morgenmad i lejligheden (hotelmorgenmad er tit dyrt og dårligt alligevel) og så afsted :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, Alina89 said:

 

Vi boede i en airbnb på lower east side. Det koster væsentlig mindre end hotel. Vi købte ind så vi ku spise morgenmad i lejligheden (hotelmorgenmad er tit dyrt og dårligt alligevel) og så afsted :)

Airbnb har jeg også overvejet, vi vil have bestilt hotel/overnatning i dag, så det må vi kigge nærmere på :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER