januar2017

Brokketråden

31 indlæg i dette emne

Ja du har nok ret i det... må dog lige tænke det igennem.. 

er os bare i en periode hvor tårnene triller ned af kinderne på mig hele tiden.. 

bare det mindste så tuder jeg.. men tror os det har lidt at gøre med det søvn mangel.. og når jeg prøver at fange en lille lur har jeg de sygeste vågne mareridt og bliver så endnu mere ked af det... amen altså.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Omg barnet sover stadig siden kl 11:15.. kl er 13:35 nu.. 

Man kan vel ikke gøre noget :-/ hun bestemmer vel selv sin (og min) døgnrytme.... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, BabyFebuar said:

Omg barnet sover stadig siden kl 11:15.. kl er 13:35 nu.. 

Man kan vel ikke gøre noget :-/ hun bestemmer vel selv sin (og min) døgnrytme.... 

Søvn avler søvn, så jeg ville ikke bekymre mig, men se det som et godt tegn at hun har taget nogle timer i træk. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24 minutes ago, BabyFebuar said:

Ja du har nok ret i det... må dog lige tænke det igennem.. 

er os bare i en periode hvor tårnene triller ned af kinderne på mig hele tiden.. 

bare det mindste så tuder jeg.. men tror os det har lidt at gøre med det søvn mangel.. og når jeg prøver at fange en lille lur har jeg de sygeste vågne mareridt og bliver så endnu mere ked af det... amen altså.. 

 

Sådan en periode havde jeg også - og har stadig let til tårer, tror som du også skriver at en stor del af det er søvnmangel.

Jeg har ikke turde supplere med flaske endnu, men det er så på grund af den dårlige erfaring jeg havde med storebror - der røg amningen nemlig da vi startede med flasken, men han tog så heller ikke på, så det var nødvendigt :)

Jeg håber dog at vi om måske en måned kan indføre flasken, så jeg kan få lidt frihed og far også kan komme mere på banen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blev til 2 timer og 45 min søvn til hende...

 

Micha præcis os derfor jeg ikke vil gi flaske endnu :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige nødt til at brokke mig over vores nye lorte naboer som larmer ad helvedes til ude i deres have. Hver dag. De råber og skriger til hinanden. Ikke uvenner. De larmer bare. Og børnene gør ligeså. Det er til at blive vanvittig af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER