Mistel

Lille dumt spørgsmål om studielån

8 indlæg i dette emne

Er der nogen, der ved det her? 

Jeg sad lige på borger.dk for at se hvor langt jeg er med at betale på mit studielån, og om det mon så småt kunne betale sig at give den gas og få det afviklet. (Fååååårk - jeg er træt af det skidt!!) Nå, men så står der bare aktuel indfrielsesmåned juli 2018 sidste betalingsdato august 2018. Er der så nogen der ved, om jeg betaler sidste gang i juli eller august? Det er jo ikke livet om, men jeg kunne bare godt tænke mig at være færdig inden sommerferien til næste år, så derfor gør en måned eller to en (lille) forskel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville mene, at du betaler sidste gang i August :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 minutes ago, PernilleMaj said:

Jeg ville mene, at du betaler sidste gang i August :)

 

:ditto uden helt at vide det :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har sjusset mig frem til, at man jo nok betaler bagud. Så at juli-afdraget betales i august. Øv :)

 

Og tak for svar! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke bare indbetale det du mangler, via dankort. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er i august ellers smid lidt ekstra ind med dankort de næste par måneder det er sikkert ikke engang et fuldt afdrag når det er det sidste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er sat op til, at du betaler sidste rate i juli, men at dit lån teknisk set skal betales senest i august. Så afdragene måske kan sænkes en smule, mod at betale en måned længere. Det er svært at forklare (åbenbart :rolleyes). Forstår du hvad jeg mener :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Susanne forstår hvad du mener. ;)

 

Og jer andre - faktisk meget god ide med dankortløsningen. Det havde jeg ikke tænkt på. Men det kunne være fedt at være færdig bare lidt hurtigere:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER