Heidi_H

Hjælp vedr. ÆL

5 indlæg i dette emne

Hej piger

 

Jeg har lige lavet denne ÆL-test og skal helt sikkert på manden senere! ;)

 

20170216_190147.jpg

 

Men... jeg har læst med herinde i noget tid nu (vi er på 8. cyklus og har læst med siden vi begyndte PB) og har læst en masse omkring "symptomer" på ÆL. Mange/næsten alle taler om ÆL-slim og det synes jeg altså bare ikke, at jeg får.

Det eneste, der 'afslører' at jeg har ÆL er sådan en test, som ovenfor og ellers et par dage med ømme dutter, som i øvrigt ikke viser sig hver gang - de er der for eksempel ikke denne gang.

 

Mit spørgsmål er så kan det have noget at sige mht. at blive gravid, at jeg ikke har ÆL-slim?

Altså jeg har udflåd stort set konstant (sorry), men det ændrer bare ikke rigtig konsistens. :blink

 

Håber nogle af jer kan gøre mig klogere.

 

~Heidi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bare rolig. Det er SÅ forskelligt fra person til person (og også fra cyklus til cyklus), hvad man oplever. Da vi i sin tid gik i gang med PB, havde jeg stort set ingen ÆL symptomer. Da vi så skulle gennem fertilitetsbehandling, fik jeg en vandscanning, og herefter havde jeg pludseligt ømme brydtvorter ved ÆL og mega ømme bryster op til hver mens :o Det var helt nyt. ÆL slim har jeg aldrig kunnet identificere i forbindelse med PB1. Men da vi var i behandling, og lægen skulle inseminere mig den ene gang, udbrød hun pludseligt, at jeg da havde en masse ÆL slim :rolleyes, og det var til trods for, at jeg intet selv havde set. Men hun kunne jo se tættere på, end jeg selv kunne :D Så man kan godt have slim, uden selv at vide det ;) Efter jeg så har født, har jeg nu super meget ÆL slim hver gang, og jeg behøver nærmest ikke at ÆL teste. Tænker, at det måske er fordi, at min livmodermund nu altid står lidt mere åben :unsure 

 

Men altså, det et bare SÅ forskelligt, hvad vi alle oplever, og jeg har bestemt ikke indtrykket af, at selve ÆL symptomerne hænger sammen med vores fertilitet. Så det tror jeg slet ikke, at du skal bekymre dig om.

 

Held og lykke med projektet, håber der er gevinst nu :goodluck:bd 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen panik! Jeg har aldrig kunne mærke ægløsning overhovedet.. Jeg blev gravid i første cyklus hvor vi brugte æl-test!

God fornøjelse :hump:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle gange har jeg meget ÆL slim, nogle gange har jeg mindre og nogle gange har jeg slet ikke noget. Men jeg får alligevel ÆL hver måned. Jeg tror ikke, du skal bekymre dig over symptomer. Så længe du laver positive ÆL tests.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres svar, så vil jeg panikke lidt mindre. :D

Jeg begyndte at blive lidt 'bekymret', fordi jeg syntes at jeg læste alle steder, at de små mænd skulle bruge det for at kunne hænge fast - så at sige - men hvis jeg sagtens kan have det selvom jeg ikke mærker noget til det, så er det jo bare :super!

 

Så igen mange tak for svar og så bliver vi bare ved, som vi plejer og håber, at der snart sker noget. :hump

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER