Mrs-Rina

Brokketråden vol. 5

110 indlæg i dette emne

On 28/7/2018 at 7:53 AM, NSEllekilde said:

At efter stor savn til BK  kommer tilbage og opdager at der faktisk ikke er særlig meget liv herinde :(

 

Nej, der er godt nok ikke meget liv herinde mere.. Er næsten lige begyndt at lure herinde igen efter en lang pause.. Det er lidt trist :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 28/7/2018 at 7:53 AM, NSEllekilde said:

At efter stor savn til BK  kommer tilbage og opdager at der faktisk ikke er særlig meget liv herinde :(

Ellers dejligt at se dig herinde. Hvordan går det med dig? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi sov over os i morges :prik For hunden da!

Vågnede 5 minutter inden taxaen kom for at hente Lærke. Så ja hun kom ikke i skole i dag og har en fridag.

Mads skulle have været på kontoret i dag og arbejde og alt muligt også! Han blev så hjemme ved Lærke og arbejder derfra i stedet. 

 

Streeeeeeeees mand! Mødte ind til 8.15 til en smågrinende chef :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader stres og det dét gør ved os :prik:numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skulle ha’ været på vej på ferie, men Mads fik aktiveret sit tilkald i sidste øjeblik :prik 

så vi kommer først afsted om en time, 3 timer senere end planlagt. 
 

Det er vel Murphys lov :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At eks manden følge behov for at skabe en scene over sms i går udfra en meget fordrejet udgave af hvad der reelt skete -.- så søg dog for pokker det samvær i stedet for bare at true med det, hverken jeg eller mine forældre “udlevere” de små :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 24.8.2018 at 0:35 PM, Barbamama said:

Ellers dejligt at se dig herinde. Hvordan går det med dig? :)

Åh Barbamama. Det er jo dig jeg savner ved babyklar.  Specielt når vi nærmer os julen. Kiggede lige forbi fordi jeg ville finde en af dine juletråde :kuller håber du har det godt! Btw så er jeg nu mor til 3 ! N fra 16, L fra 17 og H fra 19 ... og nu har vi en hundehvalp :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Corona...

 

Ih, hvor jeg ikke orker mere. Alle de arrangementer, jeg glæder mig til, bliver aflyst, og jeg føler ikke, at jeg kan se en ende på den lorte-sygdom...

 

Ovenstående betyder naturligvis ikke, at jeg ikke mener, vi bør tage alle de forholdsregler vi gør for at passe på de ældre samt svage. Det betyder bare, at jeg er ved at få hjemmekuller!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 3.11.2020 at 10:25 AM, FitJep said:

Corona...

 

Ih, hvor jeg ikke orker mere. Alle de arrangementer, jeg glæder mig til, bliver aflyst, og jeg føler ikke, at jeg kan se en ende på den lorte-sygdom...

 

Ovenstående betyder naturligvis ikke, at jeg ikke mener, vi bør tage alle de forholdsregler vi gør for at passe på de ældre samt svage. Det betyder bare, at jeg er ved at få hjemmekuller!

Er helt enig!! 
 

hvor bliver det fantastisk når vi er ude på den anden side og kan komme tilbage til en nogenlunde normal hverdag ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi glæder os også til normal hverdag.

Lige nu er jeg bare glad for at vi har juleferie. Med tre skolebørn bestilt jeg ikke andet end at skaffe test til ungerne, da skolen blev voldsomt ramt af Corona. :numse i den sidste tid enden skolerne blev lukket ned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER