pregg0

Gode råd mod eksem?

3 indlæg i dette emne

Jeg er begyndt at få rigtig meget eksem og vildt tørre hænder:blink

Er der andre der bøvler/har bøvlet med det i graviditeten?

 

Gode råd søges. Jeg har brugt mild steroidcreme, men det er som om det bare kommer tilbage, hvis jeg stopper med cremen.

Min hovedbund brænder og svier også :prik 

 

Synes at man hurtigt kan købe sig fattig i diverse cremer, der alligevel ikke hjælper en pind, så hvis nogen har mirakelmidlet over dem alle, let me know :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har noget med hovedebunden  og får nogle gange meget tør hud, ( psoriasis agtigt)  og jeg bruger the body shops ingefærs shampoo, den er vidunderlig! :) det eneste som har virket for mig. den virker også på min mand, hvis han har lidt skel, så er det væk efter en vask. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du bruger steroid creme, så skal du trappe ud af den. Du må ikk bare stoppe fra dag til dag. Tænker jeg også at enten din læge eller hudlæge har forklaret dig, da de sagde du skulle bruge det. 

I forhold til tør hud, så er helo creme godt at supplere med. 

 

Men helt personligt så ville jeg ikk benytte mig af cremer med binyrebarkhormon, hvis jeg var gravid. Godt nok står der på Pro.medicin at man godt kan bruge det under graviditet, da optagelsen er lav. Men ja det er bare min holdning. Ville nok rådføre mig med en hudlæge hvad du kan gøre. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER