Posted November 8, 2010 :loveshower :loveshower Hvor fantastisk :) Tillykke med de to streger :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 8, 2010 Tillykke tillykke hvor er det fantastisk :loveshower :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 8, 2010 Det er simpelthen dagens, ja hvis ikke ugens, bedste nyhed.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 8, 2010 Stort tillykke, Majken! :) :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 8, 2010 Stooort tillykke!! :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 8, 2010 Hvor dejligt, stort tillykke :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 8, 2010 Også et stort tillykke herinde :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 8, 2010 Stort tillykke!!! :loveshower :yiepie :toot :glad :stork2 :wee :hurra :stork :kuller :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 9, 2010 Neeeej sikke nogle fine test - STORT tillykke :loveshower :loveshower :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 9, 2010 Stort tillykke herfra :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2010 Kæmpestort tillykke! Sikke en god nyhed at komme herind til :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2010 Hvor er det bare skønt!!! STORT TILLYKKE!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2010 Kæmpe stort TILLYKKE Majken!!!! Aiii hvor er det bare fantastisk dejligt!!! Jeg GLÆDER mig sådan på dine vegne! Er også spændt på at høre hvordan din mor reagerer når hun får den bog ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2010 Tillykke Majken :loveshower Knus fra Pernille (ved ikke om du kan huske mig.. Pernille fra WW ikast) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2010 Tusind tusind tak allesammen :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2010 Tillykke Majken :loveshower Knus fra Pernille (ved ikke om du kan huske mig.. Pernille fra WW ikast) Hej Pernille :) Jo det kan jeg bestemt.. dejligt at se dig herinde også :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 11, 2010 Neeeeej hvor dejligt :loveshower :loveshower Stort tillykke :biglove :biglove Share this post Link to post Share on other sites