Jda

Drenge og deo

5 indlæg i dette emne

Hvor gammel vil i mene drengene skal være før de begynder at bruge deo?  Min søn på 10 ønsker sig sin egen, han synes han kommer til at lugte når han sveder. Jeg kan ikke helt lugte det, men synes egentlig at der er kommet til at lugte anderledes på han værelse, så der er måske noget om snakken? 

 

Umiddelbart er min tanke at jeg køber en neutral eller lignende roll on til ham. Hvad tænker I?  For tidligt eller Ok?  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes en neutral er helt ok når man er 10 år og går i skole osv. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt klart GO! Er skolelærer og det er ikke sjovt at have drenge til samtale i 6.-7.klasse fordi de lugter af gnu! :D 

lær dem at bruge deo inden det bliver slemt :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis hans sved er begyndt at lugte, synes jeg helt klart det er go. Kan selv huske, hvor ked af at lugte af sved i folkeskolen jeg var før jeg fik deo. Jeg brugte den fra Nivea, men i dag ville jeg nok give neutral eller anden uden parfume :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig! Det er super fint at få sat ham igang med at bruge det, men husk at have en god snak om det og brugen af det. Min egen søn gad 'fandeme ikke' at have roll-on da hans mor bruger der - ergo er det åbenbart kun til koner - så vi købte en spray deo uden for meget kemi i, og så aftalte vi at det skal sprøjtes på tøjet i en god afstand. På den måde fik vi også forklaret at hans hud endnu er sart og at et sprøjt direkte i armhulen kan svie, og for tæt på tøjet vil ødelægge det. En god samtale og et par gode husmorråd rigere :D

 

Mvh Jenny - billededitør og skribent hos motorcykelgalleri.dk/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER