Tumlepigen

Nem måde at få "kopieret" indhold af tråd på?

107 indlæg i dette emne

17 hours ago, Myliona said:

 

Helt personligt, har jeg det liiidt stramt med at man vil forny sig, og få nye brugere på bekostning af "de trofaste".

vi er MANGE der har været herinde i rigtig mange år (jeg har også været her 5-6 år!).

det er mærkeligt, at man ikke inden, har sendt en føler ud eller forsøger at finde en måde hvor mankan tiltrække nye, men uden at det er på bekostning af os gamle. 

 


Den vil jeg gerne lige kommentere på :) 

 

Alle der driver en forretning uanset branche bliver nødt til a forny sig en gang i mellem.

 

Hvis vi ikke kan tilbyde nye læsere, at de med det samme kan få tilgang til alt det, som er så fedt ved Babyklar, så er det ikke sikkert de gider blive, så er de væk og videre til andre græsgange. 


Jo mere vi kan give folk uden at de skal tilmelde sig, afgive mail adresse, bruge tid på at oprette sig osv. des større chance er der for, at de finder Babyklar så spændende, at de bliver så begejstrede og opretter en profil og begynder at deltage aktivt i debatten. Og det er meget vigtigt for Babyklar's fortsatte udvikling.

 

Så det har ikke noget at gøre med, at vi er i gang med et forsøg på at konvertere gamle brugere til nye brugere, vi er super glade for alle jer der har masser af erfaring at dele ud af. Men det er også nødvendigt at vi skaffer nyt friskt blod til Babyklar, og dette tiltag er en af måderne som skal hjælpe os med dette.

 

 

:)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, roselein said:

Åhh, jeg vil egentlig gerne være medlem af facebookgruppen, men en af grundene til at jeg skriver på BK, er at jeg kan være anonym, og det kan jeg jo ikke på facebook :unsure Jeg bryder mig ikke voldsomt om facebookgrupper, netop af den grund :( Men jeg vil så gerne være med...

Lige min tanke - jeg har ikke lyst til at smide min anonymitet overbord, heller ikke blot for en periode... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis, fister.

 

Tilføjer....  Helt ærligt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, ki schou said:

 


Den vil jeg gerne lige kommentere på :) 

 

Alle der driver en forretning uanset branche bliver nødt til a forny sig en gang i mellem.

 

Hvis vi ikke kan tilbyde nye læsere, at de med det samme kan få tilgang til alt det, som er så fedt ved Babyklar, så er det ikke sikkert de gider blive, så er de væk og videre til andre græsgange. 


Jo mere vi kan give folk uden at de skal tilmelde sig, afgive mail adresse, bruge tid på at oprette sig osv. des større chance er der for, at de finder Babyklar så spændende, at de bliver så begejstrede og opretter en profil og begynder at deltage aktivt i debatten. Og det er meget vigtigt for Babyklar's fortsatte udvikling.

 

Så det har ikke noget at gøre med, at vi er i gang med et forsøg på at konvertere gamle brugere til nye brugere, vi er super glade for alle jer der har masser af erfaring at dele ud af. Men det er også nødvendigt at vi skaffer nyt friskt blod til Babyklar, og dette tiltag er en af måderne som skal hjælpe os med dette.

 

 

:)

 

 

Men når alle "aktive" og gamle brugere nu flygter.. så ender i med at folk "kommer ind til" et halvdødt og kedeligt forum, med pt en ret mærkelig stemning. 

Det gider folk jo ikke. Det skal jo vendes! 

 

Man kunne gøre det på mange måder. Man kunne fx opfordre os brugere, til at benytte de "åbne" mere og forklare at man ønskede at tiltrække flere brugere.

 

man kunne lave en del af forummet med betaling, mod at det var helt lukket for andre. 

 

Der er masser ting man kunne gøre, hvor der ikke havde føles som om man var pisse ligeglad med mennesker der har brugt jeg ved ikke hvor mange år herinde. 

 

I vil jo aldrig opnå den fortrolighed der er i mellemled gamle", netop fordi den er opnået igennem lang tid, og i et forum hvor vi har haft muligheden for at være "lidt skjult". I får et "besøgsforum", et forum hvor folk kommer og stiller et spørgsmål. 

 

I mister at folk deler private ting - at folk tør fortælle "skyggesiden", at folk tør dele når man prøver og når man er sårbar. Fordi det deler man bare ikke med hele verden. Og det kan godt være i siger der ikke er meget forskel - men der er lidt, og i gør det for at tiltrække folk, og den måde i har valgt at tiltrække  folk er ved at VI, brugerne skal udstille vores private og spændende tråde MED DET SAMME.

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, J og D said:

 

Et er at forny sig - noget andet er, at sætte hele sin "forretning" over styr for det :) 

hvad skal de nye brugere komme ind til, når alle de oprindelige brugere er slettet og borte? Hvilken vare vil i så sælge? Et (mere eller mindre) dødt forum? 

:balloons (og værsgo, her er jeres berømte ballon-smiley :) )

Jeg tænker præcis det samme! Når alle vores tråde lidt efter lidt forsvinder i takt med, at vi får dem kopieret over og slettet, så er bk bare ikke det samme mere. Men det er jo enhver forretningsdrivendes eget valg.

:balloons

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige et spørgsmål, har i tænkt jer at gøre det samme på bryllupsklar og madambk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære alle

 

Jeg vælger at lukke denne her tråd nu, der er svaret på det oprindelige spørgsmål idet Alura har lavet en fin guide til at få kopieret indholdet :)

 

Vi vil ikke have mere negativ snak omkring dette emne på Babyklar, vi ønsker en god og glad stemning omkring baby- og børnesnak, da det er dét, der er hovedformålet med vores site.

 

Vi respekterer at nogen af jer er uenige i vores beslutning, I kan skrive en PM til mig og få slettet jeres tråde og profiler, hvis I ikke vil være på Babyklar længere.

 

Venlig hilsen Ki

:)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.