Myliona

Knude i nakken

10 indlæg i dette emne

Uden at vide en fis om det overhovedet, så kunne jeg få en tanke om, om det var en slags myoser og at de har medvirket til hendes bøvlede søvn.

 

Men jeg kan godt forstå, du er nevøs, man vil bare helst slet ikke se mærkelige ting på sit barn :kram 

 

Jeg kunne godt finde på at ringe til vagtlægen og så bare sige det, som det er, at hun ikke virker påvirket men at det gør dig nervøs. Og så høre vagtlægen om de vil kigge eller om de mener, det kan vente. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste vinter havde Frederik masser af dem.  Jeg tog til læge, og det viste sig bare at være hans lymfeknuder der var hævede. Vist nok pga det store virustryk der er her om vinteren. Det viste egentlig bare at hans immunforsvar arbejdede på højtryk.  Hos nogle mennesker ligger lymferne ret tæt på huden, og de ligger dybere hos andre.

 

vi skulle bare være opmærksomme på, at lymferne under armene og i lysken ikke var for store for længe, da dette kunne tyde på anden sygdom.

 

denne vinter har han ret få knuder, men vi er slet ikke bekymrede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg googlede lige (det turde jeg, fordi det ikke er mit eget barn, jeg vil ikke anbefale nogen at gøre det selv) og det første, der dukkede op, var lymfeknuder = et normalt og ufarligt tegn på, at kroppens forsvarssystem arbejder på en virus, fx forkølelse. Angiveligt meget almindelig ved børn. :)

 

Edit: 2 bud på lymfeknuder samtidig. Mon ikke, det bare er det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

William fik også sådan lymfeknuder sidste vinter. Jeg blev dødbekymret da jeg opdagede dem, så jeg forstår dig :kram2 

 

Jeg tænker og håber at det er helt uskyldigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå, men det lyder da meget sandsynligt, at det er forsvaret, der knokler, især hvis hun også har skoldkopper (gys...). :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået talt med lægen idag? Har tænkt på dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER