Barbamama

Det "tekniske" i tests...

27 indlæg i dette emne

1 minute ago, Barbamama said:

 

Jamen det giver jo mening :) Jeg bliver bare sådan lidt... forbruger-paranoid (er det et ord? :D ) og tænker "Hvad DÆLEN er det, de har puttet i colaen?!". Altså jeg ved jo godt, at cola ikke ligefrem er en helsedrik. Men at den kan gøre en graviditetstest positiv, det gør mig altså lige en tand mere skeptisk overfor indholdet :D 

 

Haha, jeg synes altså også det er pænt mystisk. Jeg tænkte først det måske var koffeinen, men så burde æblejuice jo ikke give falsk positiv :chin: 

Altså det kan jo også være et eller andet helt naturligt forekommende kemikalie, hvis det også findes i æblejuice. Alternativt tænker jeg, at det måske kan have noget med den plastikbeholder væskerne er opbevarede i :chin: 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Barbamama said:

 

Jamen det giver jo mening :) Jeg bliver bare sådan lidt... forbruger-paranoid (er det et ord? :D ) og tænker "Hvad DÆLEN er det, de har puttet i colaen?!". Altså jeg ved jo godt, at cola ikke ligefrem er en helsedrik. Men at den kan gøre en graviditetstest positiv, det gør mig altså lige en tand mere skeptisk overfor indholdet :D 

 

Jeg tænker tvært i mod, at jeg burde drikke noget mere cola - måske kunne det fremskynde en graviditet :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER