AndGo

Kombivogn

2 indlæg i dette emne

Hej,

Konen og jeg ser på barnevogn og vil gerne høre jeres erfaringer.

Vi har snævret feltet ned til 2 kandidater:

 

Odder Zip City Duo

Bugaboo Cameleon

 

Min kone er ikke så stor, så derfor har vi valgt at gå efter en kombivogn, da de er lidt mindre i størrelse.

Vi bor i Københavnsområdet, men tænker også at den til en hvis grad skal kunne bruges på skovstier.

Vi kan rigtig godt lide design og håndtering på Odder'en, men Bugaboo'en vejer lidt mindre.

 

Erfaringer eller kommentarer på de 2 ovenstående modeller modtages meget gerne :-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har en Bugaboo Cameleon, og jeg elsker den. Pt. bruger vi den til barn nr. 2.

Den er ikke så stor, og barnet kan ikke ligge helt plan i klapvognsdelen. Der er et knæk ved benene. 

 

Jeg kender ikke Odder modellen, så kan kun tale ud fra den sølle erfaring vi har med denne ene vogn.

 

Vi bor på ydre Østerbro, og vognen klarer alt i hverdagen og også en tur i dyrehaven osv. Dog kan forhjulene godt sidde fast i brosten, men det har aldrig generet mig.

Som supplement, har vi haft en "Altanvogn", som har stået i vores have og den bruger vi til lur. Men er vi ude eller på ferie, så sover min datter altid lur i vognen og hun sover lige så fint i den. 

 

En af de store fordele er helt klart at den er så let at manøvrere. Jeg kan uden problemer have min søn på stå/siddebræt og styre den med en hånd og så f.eks. en kælk i den anden hånd ;)

 

Beklager hvis indlægget er lidt rodet, men skriv endelig, hvis der er noget specifikt, du vil vide....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER