Guest

Ammesnak

460 indlæg i dette emne

Ej for søren da en god nyhed! Du må føle dig fri som fuglen nu! Husker tydeligt den måned Karoline ikke tog flaske. Jeg følte det virkelig som et fængsel. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er for vildt! Hun sov så også lige til kl. 6.30 uden opvågning :D

Jeg er et helt nyt menneske!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Micka said:

Det er for vildt! Hun sov så også lige til kl. 6.30 uden opvågning :D

Jeg er et helt nyt menneske!

 

Det er så vildt hvad en nats søvn kan gøre ved en! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle af jer der er begyndt at putte uden at amme dem i søvn? Jeg skal til at vænne Karoline af med kun at kunne sove når hun bliver ammet for lige om lidt er jeg der bare ikke og så bliver det er chok for hende. Har brugt en time nu på at få hende til at sove uden held. Nu har Thomas taget over. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det meget forskelligt hvordan hun falder i søvn; nogle gange er det ved amning, andre gange ved at hun vugges i søvn i liften og de gode dage (dem er der ikke mange af), falder hun i søvn af sig selv :)

Har I prøvet om en flaske har samme effekt på hende om aftenen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun kan sagtens falde i søvn med flaske men hun vågner så snart jeg lægger hende. Hun SKAL ammes liggende hvor jeg så kan fjerne mig uden hun mærker det. Har forsøgt mange gange at lægge hende i hendes seng men det går slet ikke. 

Jeg ved ikke om hun stadig er for lille til at hun skal tvinges til at falde i søvn uden amning. Men det resulterer bare i at hun skal græde sig voldsomt i søvn. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ammer ikke Ellie i søvn, jeg ville faktisk ønske jeg kunne. Hun kan ikke finde roen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan falder hun så i søvn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi køre ida i barnevognen, det er ikke optimalt, men det virker - og Laura har jo også stadig svært ved at finde ro om aftenen, så vi gider ikke "sloges" med to og vælger det nemme. Hvis hun så vågner op igen er det "nemt" bare at trille en tur mere.

 

Laura faldt altid i søvn med flasken, til hun var ret gammel faktisk, ida sover slet ikke når hun får flaske! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

28 minutes ago, januar2017 said:

Hvordan falder hun så i søvn?

Hun bliver puttet i sin vugge med en flaske og så vugger vi hende der indtil vi selv går i seng. Når vi går i deng bære jeg hende ud af vuggen og over i sengen, der ammer jeg hende, mens hun sover indtil hun sover tungt. Lidt besværligt, men det virker. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER